Hahaha.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind hem echt overrated,
ik vind Nosferatu uit 1929 beter kwa sfeer en ook vind ik de Broadway melody uit 1940 echt een leuke wegkijkfilm!
Ja hier in de disco, lekker samen dansen - mensen om ons heenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef afcajos het volgende:
Oeh, een door hollywood gehypte kaskraker die door de massa wordt aanbeden. In before alle nerds die even moeten laten merken dat ze em te 'overrated' vinden en een lijstje van obscure zwart/fit cultfilms uit 1932 opsommen
Je UI is kaputt.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind hem echt overrated,
ik vind Nosferatu uit 1929 beter kwa sfeer en ook vind ik de Broadway melody uit 1940 echt een leuke wegkijkfilm!
Hoe kan dat nou. Ze hadden toch de batman stem nagesynchroniseerd?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef Jimmie het volgende:
Christian Bale lost his voice three times during filming after altering his voice while playing Batman.
lul, mot je ook niet die duitse versie bekijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ze hadden toch de batman stem nagesynchroniseerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
lul, mot je ook niet die duitse versie bekijkenKlapjosti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik toch heulemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Klapjosti.
Dat bedoel ik toch heulemaal niet.Bwheehehe noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vreemd inderdaad, want Batman's stem klinkt net als die van de "zanger" van het soort groepjes dat ze aanbidden.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef afcajos het volgende:
Oeh, een door hollywood gehypte kaskraker die door de massa wordt aanbeden. In before alle nerds die even moeten laten merken dat ze em te 'overrated' vinden en een lijstje van obscure zwart/fit cultfilms uit 1932 opsommen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |