Bij iemand anders langsgaan... Een beetje op zijn kosten jezelf vermaken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef guapo het volgende:
Vanavond ga ik langs een maat van me. Zit me er eigenlijk nu al op voor te bereiden. Het is zo'n gast die het niet nodig vind om de kachel aan te zetten, want het kost zo veel zegt hij.![]()
Nee dumpass, je vrienden in de kou laten zitten, dat is lekker. Wat kost dat nou, op jaarbasis misschien 100 euro extra?
Ik duik zo de kast in om een eskimotrui te pakken. Ik zal dit nodig hebben.
Centenneukers......
Weet je hoeveel snoep je daar van kunt kopen vriendquote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef guapo het volgende:
Wat kost dat nou, op jaarbasis misschien 100 euro extra?
Gosh, we hebben hier een huismusje.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Bij iemand anders langsgaan... Een beetje op zijn kosten jezelf vermaken.
Centenneuker.
5 cent per kikkertjequote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel snoep je daar van kunt kopen vriend
Nee, maar ik hoef de kachel niet voor andere mensen aan te zetten! Bespaard met toch 100 euriesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef guapo het volgende:
[..]
Gosh, we hebben hier een huismusje.
Vertel, jij hebt geen vrienden he?
Oh god, ben jij er zó één?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Dennis101 het volgende:
Of je moet gewoon niet zo zeiken, ik zit hier met het raam open, gaan kachel aan en een T-shirt aan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iemand met een T-shirt aan, geen kachel aan en het raam open? Ja, dat klopt.
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iemand met een T-shirt aan, geen kachel aan en het raam open? Ja, dat klopt.
Dat is een beetje koud ehquote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?
Zo'n malloot rijdt hier elke dag door Delfshaven.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |