Je doet mij denken aan:quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga toch geen 32 items uit m'n hoofd leren voordat boodschappen ga doen?Gewoon even opschrijven, is veel handiger
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
TS is een papzak die alleen bevroren pizza en chips haalt en daarom geen lijstje nodig heeft.
wtf heeft dat er nou weer mee te maken dat ik zo handig genoeg ben om een lijstje te maken van de 32 items die nodig heb zodat ik niets vergeet?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan:
1. geitenwollen sokken.
2. je rookt pijp.
3. pantoffels thuis aan.
4. 1x per week onder de douche
Tampons voor de lichtere dagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
In principe weet ik ook wel uit mijn hoofd wel wat ik moet hebben, maar afwijkende items, zoals sambal, tampons voor de lichtere dagen of wasmiddel voor de zwarte was, dat schrijf ik wel even op, want die zitten niet in mijn standaard winkelsysteem.
lift.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
TS is een papzak die alleen bevroren pizza en chips haalt en daarom geen lijstje nodig heeft.
oja pastasaus niet vergetenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
tampons voor de lichtere dagen
Mensen uit omgeving Zwolle die iets 'nodig zijn' moeten ze kapot maken en dan ook echt langzaam in hele kleine stukjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |