quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef wise het volgende:
had je maar meer van je af moeten bijten thuis. Pussy
Een baan kies je omdat je daar lol in hebt en je er mogelijk goed in bent. Een studie kies om enkele aspecten. Zoals in mijn geval twee van de drie modulen die me wel liggen en aantrekken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:37 schreef Airlocker het volgende:
Tja, met een opleiding of studie is het nou eenmaal zo dat je voor elk aspect een voldoende moet halen.
Je kan toch ook niet bij je baas aankomen met het antwoord: "daar was ik niet zo goed in, misschien kan muh collega dat overnemen"?
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef BlueMage het volgende:
Wat voor opleiding idd dan weten alle FOK!kers dat ze die nooit moeten gaan volgen.
Op HBO niveau?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef Uro het volgende:
Personeel en Arbeid... (als je in mijn postgeschiedenis had gekeken had je dat kunnen terugvinden).
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op HBO niveau?Mijn god, daar komt iedereen toch binnen. Je hoeft echt niet mensgericht te zijn in zo'n functie hoor....
Kun je het niet aan de Uni gaan doen dan, Personeelswetenschappen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Uro het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik helemaal geen personeelsmanager ofzo wil worden?
Jah heb er aan zitten denken. Maar de uni is weer zoveel jaar extra en wat mij betreft te theoretisch. Ik wil geen onderzoeker worden ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je het niet aan de Uni gaan doen dan, Personeelswetenschappen?
Dat weet je toch als je besluit dat je wilt proberen je diploma te halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:32 schreef Uro het volgende:
(...)
Kortom: TS is pissig omdat hij de dupe is geworden van conformisme.
(...)
En over het algemeen betekent dat dat je ook kennis hebt opgedaan op dat gebied tijdens je opleiding.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je besluit dat je wilt proberen je diploma te halen.
Een diploma van wat voor opleiding dan ook zegt helemaal niets over jouw kennis op dat gebied, het is alleen om aan te tonen dat je kan conformeren aan het onderwijs systeem.
Al dan niet gehinderd door de conformering. Al vanaf de basisschool kun je belemmerd worden in je leerweg.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef classpc het volgende:
[..]
En over het algemeen betekent dat dat je ook kennis hebt opgedaan op dat gebied tijdens je opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |