Wat is er dan met je zus/moeder/vriendin/vrouw/schoonmaakster gebeurd?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Nobu het volgende:
Juist omdat mijn huis zo smerig is moet ik elke dag douchen, al dat vuil dat aan je plakt.
Jep.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef Mirel het volgende:
Je vind ze dus hypocrieten? Je hebt een punt.
Yo, we leven nu in de 21ste eeuw. En het kan me weinig schelen hoeveel water ik gebruik. Ik vind het gewoon heerlijk om 's ochtends te douchen en 's avonds voordat ik het nestje in duik.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yo, weetje hoe verspillend?
50 jaar geleden ging een hele familie 1 x per week in de teil, elkaars water gebruikend. VADER EERST BITCHEZ .
Wat ik alleen niet snap... eet jij wel gezond? Want een normaal lichaam hoort toch niet zo te gaan stinken dat je 2x per dag moet douchen? In de zomer of na het sporten snap ik, dat is normaal. Maar nu in deze periode?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Yo, we leven nu in de 21ste eeuw. En het kan me weinig schelen hoeveel water ik gebruik. Ik vind het gewoon heerlijk om 's ochtends te douchen en 's avonds voordat ik het nestje in duik.
Vroeger mocht je toch pas in de teil als de boontjes in het zelfde water gewassen waren?
dat houdt ook een keer op als de man geen poot uitsteektquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Wat is er dan met je zus/moeder/vriendin/vrouw/schoonmaakster gebeurd?
Truequote:Op donderdag 5 november 2009 16:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat houdt ook een keer op als de man geen poot uitsteekt
Waar maak jij uit op dat ik stink?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Wat ik alleen niet snap... eet jij wel gezond? Want een normaal lichaam hoort toch niet zo te gaan stinken dat je 2x per dag moet douchen? In de zomer of na het sporten snap ik, dat is normaal. Maar nu in deze periode?
Mensen die niet willen accepteren dat de mensheid vooruitstrevend is.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yo, weetje hoe verspillend?
50 jaar geleden ging een hele familie 1 x per week in de teil, elkaars water gebruikend. VADER EERST BITCHEZ .
Is ook wel fijn, constant fris zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Yo, we leven nu in de 21ste eeuw. En het kan me weinig schelen hoeveel water ik gebruik. Ik vind het gewoon heerlijk om 's ochtends te douchen en 's avonds voordat ik het nestje in duik.
Vroeger mocht je toch pas in de teil als de boontjes in het zelfde water gewassen waren?
Dat doe ik niet, maar zoveel douchen zou erop kunnen wijzen dat je misschien een probleem hebt. Dat is dus niet zo?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik stink?
Vraag je opa maar naar de tijd dat je schijt door een hondenkar werd opgehaald!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die niet willen accepteren dat de mensheid vooruitstrevend is.
Het kan niemand iets schelen hoe kut je het vroeger had ouwe.
Ja, ik weet dat je post niet serieus bedoeld was.
Nee, ik ben de frisheid zelve. Er gaat toch bijna niks boven een lekkere warme douche?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar zoveel douchen zou erop kunnen wijzen dat je misschien een probleem hebt. Dat is dus niet zo?
Zijn er nog geen opmerkingen geweest als. JE DOET VAST OOK ANDERE DINGEN ONDER DE DOUCHE!1!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, ik ben de frisheid zelve. Er gaat toch bijna niks boven een lekkere warme douche?
De jongens zijn sinds vandaag ook volwassen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zijn er nog geen opmerkingen geweest als. JE DOET VAST OOK ANDERE DINGEN ONDER DE DOUCHE!1!
De kleuter moeten nog opgehaald worden van de creche.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De jongens zijn sinds vandaag ook volwassen.
Die trekken dat al lang niet meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Met deze post scheer jij alle mensen even kenkerhard over 1 kamquote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die niet willen accepteren dat de mensheid vooruitstrevend is.
Het kan niemand iets schelen hoe kut je het vroeger had ouwe.
Ja, ik weet dat je post niet serieus bedoeld was.
die liggen ergens onder de troep / tussen het puinquote:Op donderdag 5 november 2009 16:46 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |