De voegen die er zitten blijft ie niet in vast zitten, omdat het juist zo zacht is.quote:foto Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef error_404 het volgende:
oliespijkers / van die zwarte, geharde spijkers
[..]
Je hebt niet altijd een voeg![]()
Dat lijkt mij niet verstandig, dan loop je de kans dat je de buis beschadigd.quote:Op zondag 8 november 2009 03:07 schreef olskie het volgende:
Ook een stuk muur wat je net heb uitgevreest kan je gebruiken om de pvc buis mee vast te zetten.
met spijkers en doorheen....quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef AMDFreak het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met waterleidingen?
Dat doen wij ( de professionals ) met kunstof buis.quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef AMDFreak het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met waterleidingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop