Niet perse. Als je wilt dat bijvoorbeeld VLC player het automatisch afspeelt moet het inderdaad in dezelfde map staan en dezelfde naam hebben als het video bestand. Maar je kan evengoed het bestand met ondertitels apart openen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Mylene het volgende:
Ik heb nu Dexter gedownload en de ondertitels ook. De SRT dingetjes moet ik dan toch in hetzelfde mapje plakken als het afspeelbestand?
Ik heb BS player en soms vindt ie Nederlandse ondertitels, maar soms dus ook niet. Ik ga het straks even allemaal proberen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Niet perse. Als je wilt dat bijvoorbeeld VLC player het automatisch afspeelt moet het inderdaad in dezelfde map staan en dezelfde naam hebben als het video bestand. Maar je kan evengoed het bestand met ondertitels apart openen.
VLC speelt vrijwel allesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb BS player en soms vindt ie Nederlandse ondertitels, maar soms dus ook niet. Ik ga het straks even allemaal proberen.
Bij nzbmatrix krijg ik de laatste tijd heel vaak article not found ofzo. Dat was eerst niet.
Hmm, vreemd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kheb paar dagen geleden een mail gestuurd naar XSnews
[..]
Ik neem heel af en toe een maandje XLned.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, vreemd.
Ik heb ook XS news, maar heb nergens last van..
Alleen heb ik sinds gister 8mbit internet, en ik heb het 5mbit abbo.
Weet iemand een usenetprovider met een 10mbit abbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |