Ik bestempel mezelf meestal als een grote eter, nu zal het niet zon verbazing zijn dat een grote eter tevens een groots ontlaster is. Mijn eerste probleem heeft dan ook te maken met de TE grote ontlasting die in de eerste paar instanties NIET doorspoelbaar is omdat die niet door het gaatje wil

je kent het wel gewoon drama met de pet op
mijn 2e probleem is dat er terwijl jij in de heerlijke aroma's die zon ontlasting met zich mee neemt een haastige oplossing aan het zoeken bent om dat ding toch maar zo snel mogelijk het riool in te krijgen je aan de hakken op de gang hoort dat die o

zo lekkere vriendin van je zus op de gang aan het wachten is op haar wc beurt

de eerste gedachte is STiiiiiiiiiil zijn en wachten, gaat ze vanzelf weg, maar nee, mevrouwtje heeft een lange adem en wacht, ondertussen zit dat ding nog steeds vast in jouwn o zo geliefde WC pot en dat betekend dat het ook nog lange tijd gaat duren voordat hij stopt met het verspreiden van die ooooh zoooo charmante luchtjes....
Klacht 1 = WC potten die niet berekend zijn op ons grootse ontlasters
Klacht 2 = Mensen die voor de WC blijven wachten als jij aan het schijten bent of schijt gerelateerde problemen in de WC probeerd op te lossen
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience