Jij denkt regelmatig dat iemand de zus van Huub is hè?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het je broertje en je bijna ex-schoonzus.
Alles tegelijk innemen. Het liefst de hele voorraad en wegspoelen met een fles wodka.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef judge666 het volgende:
[..]
uhm???
ik heb geen oranje pilletjes?
alleen witte.
En nu??????
Als ie 18 is danquote:Op donderdag 5 november 2009 18:24 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nou, ik zal dan wel een mietjeszoon hebben, maar op zeker dat ie geen pijpbeelden van zijn ouweheer zou willen zien. NoWay.
Ik hou er sterk rekening mee dat de entourage van Huub hier met diverse kutkloons post ja..quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Jij denkt regelmatig dat iemand de zus van Huub is hè?
Nog zoekende nu Huub incl. zijn blog met z'n staart tussen zijn benen vertrokken is?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat er mensen met het meeste commentaar zelf nog volop in de opvoedfase zitten en nog niet weten wat het eindresultaat is.
En de filmpjes. Misschien hebben die geen filmpjes nodig, maar staan ze er met hun neus bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |