Ja... goeie ouwe usenet tijd...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind 'm helemaal goed...komt me ergens vaag bekend voor...
Neen ik vroeg het jullie!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vraag het je broertje en je bijna ex-schoonzus.
Ja, daar zeg je wat, da's wel een puntquote:Op donderdag 5 november 2009 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. dan gaat 'ie misschien weg....zonde, zo'n Mekker hebben we al een tijdje niet meer gehad!
beh beh blet bletquote:Op donderdag 5 november 2009 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. dan gaat 'ie misschien weg....zonde, zo'n Mekker hebben we al een tijdje niet meer gehad!
Je zal 'm vaak om je oren hebben gekregen..quote:
Je kan moeilijk verlangen dat filmpjes van hoe jij je zelf gedroeg op nationale televisie en 24/7 livestream door IEDEREEN worden gewist.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja ik zou echt zorgen als ik H of C was, dat zulke filmpjes echt verdwenen voordat kleine Sophie met een computer kan omgaan, en als ik zo in mijn omgeving kijk moet dat binnen een paar jaar, op de kleuterschool krijgen ze al computerles, ach het arme kind
dat had Huub toch ook niet gevraagd???quote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verlangen dat filmpjes van hoe jij je zelf gedroeg op nationale televisie en 24/7 livestream door IEDEREEN worden gewist.
Waar haal jij vandaan dat we hier voor bestwil van Huub en Claire posten?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef judge666 het volgende:
[..]
Huub en Claire zijn beter af zonder zulke zogenaamde goedwillende forum users!
Jaja.. Lóóóp maar weer weg!! (Huubstijl.. die kan het ook zo goed tegenwoordig..)quote:Op donderdag 5 november 2009 18:19 schreef judge666 het volgende:
even hapje eten!
laterssssssssssssss
Huub vindt het zelf niet zo'n probleem. Zegt ie. Maar daar kwam hij de laatste keer dat we het daar (hier op het forum) over hadden ook al wel een beetje op terug. Misschien had ie er niet bij stil gestaan dat ie een dochter zou krijgen. Voor een zoon is dat natuurlijk stoer. Voor een dochter wat ranziger.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verlangen dat filmpjes van hoe jij je zelf gedroeg op nationale televisie en 24/7 livestream door IEDEREEN worden gewist.
Ik vin 'm wel lollig.. geeft ff wat leven in de brouwerij....quote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
is het misschien een idee dat we een speciaal platformpje voor judge zeshonderdzoveel openen waar ze al haar gedoe kwijtkan?
Gewoon, omdat het kan
verlaten (olie)platformpje ergens midden in de Pacific lijkt me wel watquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
is het misschien een idee dat we een speciaal platformpje voor judge zeshonderdzoveel openen waar ze al haar gedoe kwijtkan?
Gewoon, omdat het kan
da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 5 november 2009 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vin 'm wel lollig.. geeft ff wat leven in de brouwerij....
Die is er al! Mexicaanse griepquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
Gewoon, omdat het kan
Nou, ik zal dan wel een mietjeszoon hebben, maar op zeker dat ie geen pijpbeelden van zijn ouweheer zou willen zien. NoWay.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub vindt het zelf niet zo'n probleem. Zegt ie. Maar daar kwam hij de laatste keer dat we het daar (hier op het forum) over hadden ook al wel een beetje op terug. Misschien had ie er niet bij stil gestaan dat ie een dochter zou krijgen. Voor een zoon is dat natuurlijk stoer. Voor een dochter wat ranziger.
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:23 schreef Jian het volgende:
[..]
verlaten (olie)platformpje ergens midden in de Pacific lijkt me wel wat
Hem hé, tis een hij.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vin 'm wel lollig.. geeft ff wat leven in de brouwerij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |