quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik ben een beetje dom he.
Liet ik gisteren tegen m'n statief aan, valt ie om, vang ik hem op met m'n voet omdat het anders zo'n lawaai maakt om half 1 's nachts. Beetje pijn, gaat wel over dacht ik.![]()
Nu werd ik 's ochtends wakker, pijn nog niet weg.En laat ik nu net morgen een tussentijdsetoets hebben met autorijden. En doet juist de gas-geef-beweging pijn.
![]()
Klacht: Pijn aan m'n voetje.
Anti-klacht: Yoghurt
Dank je, die pijn gaat aan m'n spelling knagen.quote:
beetje
voetje
Volgens mij heb jij die vragenlijst niet naar waarheid ingevuld...quote:Geslacht: Man
Ik wees je er alleen op, grote beer/ aardappel van mequote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Dank je, die pijn gaat aan m'n spelling knagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch welquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij heb jij die vragenlijst niet naar waarheid ingevuld...
Een man die spreekt van zijn eigen 'voetje';quote:
Bijna goed, je komt er welquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik ben een beetje dom he.
Liep ik gisteren tegen m'n statief aan, valt ie om, vang ik hem op met m'n voet omdat het anders zo'n lawaai maakt om half 1 's nachts. Beetje pijn, gaat wel over dacht ik.![]()
Nu werd ik 's ochtends wakker, pijn nog niet weg.Laat ik nu net morgen een tussentijdsetoets hebben met autorijden, en doet juist de gas-geef-beweging pijn.
![]()
Klacht: Pijn aan m'n voetje.
Anti-klacht: Yoghurt
GMTAquote:
LUL, KUT, TIETEN EN BIERquote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef zarGon het volgende:
"VOETJE".
Je zegt toch ook geen tietje en pikje, piemel.
Nee TS zegt piemeltje.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:32 schreef zarGon het volgende:
"VOETJE".
Je zegt toch ook geen tietje en pikje, piemel.
ik zeg altijd plassertjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |