Zet de telefoon dan helemaal uit noob. Wat ben jij een scheef persoon, OP.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef ManianMan het volgende:
Vannacht heb ik de telefoon niet aan de lader gehangen. Nu is de telefoon bijna leeg en deze meld dit netjes door een paar keer te gaan trillen. Ik klik het bericht weg, na een paar seconde begint dat ding weer te trillen. Ik ben er dus al van op de hoogte dat de telefoon bijna leeg is, dit geef ik ook aan door het berichtje weg te klikken. Nu begint hij dus om de zoveel seconde te trillen waabij de energie sneller opraakt.
Klacht programmeurs die niet nadenken
Dan ben ik niet bereikbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Zet de telefoon dan helemaal uit noob. Wat ben jij een scheef persoon, OP.
Heb ik niet bij me helaasquote:
Niet bereikbaar zijn tot vijf uur, of op wanneer tijdstip je je gsm dan ook kan opladen, vind ik minder erg dan tot die tijd een trilkever in mijn broekzak hebben hangen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:35 schreef Robert.T het volgende:
dan kan meneer niet meer worden gebeld/gesmst worden en dat kan natuurlijk niet.
Daarom heb ik de telefoon ook op het bureau neergelegd, nu merken mijn collega's dat opquote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Niet bereikbaar zijn tot vijf uur, of op wanneer tijdstip je je gsm dan ook kan opladen, vind ik minder erg dan tot die tijd een trilkever in mijn broekzak hebben hangen.
"OP"? Waar staat OP nou weer voor in die context?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Zet de telefoon dan helemaal uit noob. Wat ben jij een scheef persoon, OP.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
"OP"? Waar staat OP nou weer voor in die context?
En jij koopt een boek Nederlands?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Gooi dat ding weg, een Fokker is geen communicatiemiddelen nodig.
Hij download een pdf met het bestandsnaam: "Nederlands, leerboek" want immers een FOK!'ker heeft geen boeken nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En jij koopt een boek Nederlands?
maar jij bent niet veel beter met je waardeloze OPquote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij download een pdf met het bestandsnaam: "Nederlands, leerboek" want immers een FOK!'ker heeft geen boeken nodig
De accu van je telefoon is leeg, niet je telefoon. Prutserquote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef ManianMan het volgende:
Vannacht heb ik de telefoon niet aan de lader gehangen. Nu is de telefoon bijna leeg en deze meld dit netjes door een paar keer te gaan trillen. Ik klik het bericht weg, na een paar seconde begint dat ding weer te trillen. Ik ben er dus al van op de hoogte dat de telefoon bijna leeg is, dit geef ik ook aan door het berichtje weg te klikken. Nu begint hij dus om de zoveel seconde te trillen waabij de energie sneller opraakt.
Klacht programmeurs die niet nadenken
LEES LEES LEES, prutserquote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Arctic_ het volgende:
[..]
De accu van je telefoon is leeg, niet je telefoon. Prutser.
Kusjes en knuffels,
Arctic_
Hier noemen we dat "TS", aangezien OP hier op dit forum een andere betekenis heeft.quote:
Precies, je ziet wie de newbies zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier noemen we dat "TS", aangezien OP hier op dit forum een andere betekenis heeft.
laat ik het nu net aangepast hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier noemen we dat "TS", aangezien OP hier op dit forum een andere betekenis heeft.
Ik denk niet dat jij bepaalt hoe we iets hier noemen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wel dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bepaalt hoe we iets hier noemen.
HOU JE SMOELquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |