De appels van de Ah die ik laatst had waren wel lekker.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef EgoTrippin het volgende:
En als je daar wel te lui voor bent?
Dan ben je gedoemd goor fruit te etenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:42 schreef EgoTrippin het volgende:
En als je daar wel te lui voor bent?
Jammer dat het kiwi gold seizoen over isquote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
De appels van de Ah die ik laatst had waren wel lekker.
WAT!! 27,5 MILJOEN VOOR EEN BAKJE APPELS!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef r3gi3boy het volgende:
zo'n bakje AH ingepakte appels zijn altijd prima. Daar betaal ik wel de hoofdprijs voor, maar ach.
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
WAT!! 27,5 MILJOEN VOOR EEN BAKJE APPELS!
Je hebt gelijk, er bestaan geen andere supermarkten. Alleen de C1000 en "de markt"quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan ben je gedoemd goor fruit te eten
Ja maar dan zijn het wel 14 karaats Golden Deliciousquote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
WAT!! 27,5 MILJOEN VOOR EEN BAKJE APPELS!
Ik heb een perenboom in de tuin, maar ja die zijn niet zo lekker.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef error_404 het volgende:
Sowieso fruit van de supermarkt...
Culinair superioriteitsgevoelquote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef error_404 het volgende:
Sowieso fruit van de supermarkt...
Dat. Witte pitloze druiven van de AHquote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Culinair superioriteitsgevoel
Fruit dat ik bij de turk gehaald heb is alleen vaak overrijp zodat je het nog maar 2 of 3 dagen kunt gebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef leipeshitouwess het volgende:
De turkse en marokkaanse supermarktjes hebben pas lekker fruitTenzij je een racist bent, dan moet je wegblijven he.
Want? Dan krijg je vies fruit? Maakt die winkeleigenaren net zulke racisten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef leipeshitouwess het volgende:
De turkse en marokkaanse supermarktjes hebben pas lekker fruitTenzij je een racist bent, dan moet je wegblijven he.
Ja idd ligt er maar net aan op welk moment je je fruit haaltquote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fruit dat ik bij de turk gehaald heb is alleen vaak overrijp zodat je het nog maar 2 of 3 dagen kunt gebruiken
tenminste hier toch..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |