Zeur niet en doe je televisie dan de deur uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:26 schreef Moordenaar het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die poppenkast, mensen die nogsteeds actief tv kijken verdienen niks minder als een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
Liever actief fok!ken dan de tv aanzetten.quote:
Sad, but truequote:Op donderdag 5 november 2009 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'T niveau op Fok! is soms ook gewoon nog hoger dan op tv.
Jawel, in de dierentuin en menig circus.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Genius-F het volgende:
HOAX. Er zijn heul geen kamelen in Nederland.
Waarom was je niet gewoon aan het werk gebleven? Dan was je teminste nog productief, nu heb je ons alleen maar lastig gevallen met je gebrek aan kennis en gezond verstand.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:39 schreef EINZ het volgende:
Als het nu nog kamelen waren
Nu moet ik snel weer verder, want ik ben eigenlijk aan het werk
Groetjes en kusjes
EINZ
P.S. Ik ben nieuw hier
En dat zeg jij met zo'n username? Ik geloof dat ik eens terug deoor det tijd moet reizen om jouw ouders een folder te geven over anticonceptiequote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Waarom was je niet gewoon aan het werk gebleven? Dan was je teminste nog productief, nu heb je ons alleen maar lastig gevallen met je gebrek aan kennis en gezond verstand.
Iets met USERNAME! Trouwens heb jij wel veel kennis dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Waarom was je niet gewoon aan het werk gebleven? Dan was je teminste nog productief, nu heb je ons alleen maar lastig gevallen met je gebrek aan kennis en gezond verstand.
Einz, maar het beweegt tenminste meer dan de Volkskrant.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:01 schreef Skonk het volgende:
Mensen die in 2009 nog steeds tv kijken.
[ afbeelding ]
Waarom is het royal sadness, meer dan 10 uur per dag aan je pc hangen dat is pas royal.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:01 schreef Skonk het volgende:
Mensen die in 2009 nog steeds tv kijken.
[ afbeelding ]
Maar liever de Volkskrant dan de Telegraaf.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Einz, maar het beweegt tenminste meer dan de Volkskrant.
Dat dus. Overigens ben ik een kutkloon van iemand anders, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Iets met USERNAME! Trouwens heb jij wel veel kennis dan?
Ik doelde op dat mensen nog steeds graag reclame kijken, en naar shows kijken die helemaal niet op tijd beginnen en aflopen!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Einz, maar het beweegt tenminste meer dan de Volkskrant.
Ah jij bent zo'n linksdragende geitewollensokkenhippie?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar liever de Volkskrant dan de Telegraaf.
Laat me raden, Airlocker?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat dus. Overigens ben ik een kutkloon van iemand anders, maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |