Mee eens je komt er door soms te laat op schoolquote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Moordenaar het volgende:
Zwaar vervelend dus, van die dikke paphoeren die dan pal voor je op een traag tempo lopen. Dikke wijven zijn sowieso irritant.
Direct opknopen die dikke snollen, wel dik touw gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Alucart het volgende:
[..]
Mee eens je komt er door soms te laat op school
Hoe wil je er om heen als ze in de deur opening van de trein staatquote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Dikke wijven zijn voor echte mannen![]()
Oh ja Je zeurt, je kan er ook omheen lopenEn kom nu niet met domme grapjes dat het te ver lopen want dan ben je een pauper
Ja preciesquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Ryon het volgende:
Voordeel van dikke wijven is dat ze vaak ook dikke jetsers hebben. Gewoon overal het positieve van inzien.
En grote billenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Ryon het volgende:
Voordeel van dikke wijven is dat ze vaak ook dikke jetsers hebben. Gewoon overal het positieve van inzien.
Ga huilenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Alucart het volgende:
[..]
Hoe wil je er om heen als ze in de deur opening van de trein staat
Zeker als ze voor je een trap oplopen word ik er altijd spontaan zeeziek van.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef Kreator het volgende:
Ja, en als ze dan ook nog lelijk zijn, verpesten ze m'n eetlust.
Hoe kan je in een smalle gang nou om een dik gedrocht heen lopen als de ruimte tussen haar en de muur niet meer dan 4 centimeter bedraagt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Dikke wijven zijn voor echte mannen![]()
Oh ja Je zeurt, je kan er ook omheen lopenEn kom nu niet met domme grapjes dat het te ver lopen want dan ben je een pauper
Uhm hoe kan ik eerder vertreken als ik al om 6 uur op de trein zitquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilenAls je zo'n haast hebt moet je eerder vertrekken pauper...
Ps. OV
Draak, het valt wel op dat jij het voor de dikke snollen opneemt, je bent zeker zo'n lelijke sateprikker die niks beters kan krijgen als een afgelikte gore vetboterham.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilenAls je zo'n haast hebt moet je eerder vertrekken pauper...
Ps. OV
Dat zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef Alucart het volgende:
[..]
Uhm hoe kan ik eerder vertreken als ik al om 6 uur op de trein zit
kijk dat is de spiritquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
misschien is het je nooit opgevallen maar hun schoenen staan meestal scheef
(door dat hun binnenkant dijen schuurt krijg je dus x benen waar door je zool dus het meest verslijt in de binnen kant)
daardoor kunnen ze niet zo makkelijk verplaatsen
jwz
veel massa verplaatst langzamer
Dat wist ik niet, wel bevestigt dit hoe irritant ze zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
(door dat hun binnenkant dijen schuurt krijg je dus x benen waar door je zool dus het meest verslijt in de binnen kant)
jwz
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Draak, het valt wel op dat jij het voor de dikke snollen opneemt, je bent zeker zo'n lelijke sateprikker die niks beters kan krijgen als een afgelikte gore vetboterham.
Heb je hier serieus over nagedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |