Mee eens je komt er door soms te laat op schoolquote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Moordenaar het volgende:
Zwaar vervelend dus, van die dikke paphoeren die dan pal voor je op een traag tempo lopen. Dikke wijven zijn sowieso irritant.
Direct opknopen die dikke snollen, wel dik touw gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Alucart het volgende:
[..]
Mee eens je komt er door soms te laat op school
Hoe wil je er om heen als ze in de deur opening van de trein staatquote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Dikke wijven zijn voor echte mannen![]()
Oh ja Je zeurt, je kan er ook omheen lopenEn kom nu niet met domme grapjes dat het te ver lopen want dan ben je een pauper
Ja preciesquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Ryon het volgende:
Voordeel van dikke wijven is dat ze vaak ook dikke jetsers hebben. Gewoon overal het positieve van inzien.
En grote billenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Ryon het volgende:
Voordeel van dikke wijven is dat ze vaak ook dikke jetsers hebben. Gewoon overal het positieve van inzien.
Ga huilenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Alucart het volgende:
[..]
Hoe wil je er om heen als ze in de deur opening van de trein staat
Zeker als ze voor je een trap oplopen word ik er altijd spontaan zeeziek van.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef Kreator het volgende:
Ja, en als ze dan ook nog lelijk zijn, verpesten ze m'n eetlust.
Hoe kan je in een smalle gang nou om een dik gedrocht heen lopen als de ruimte tussen haar en de muur niet meer dan 4 centimeter bedraagt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Dikke wijven zijn voor echte mannen![]()
Oh ja Je zeurt, je kan er ook omheen lopenEn kom nu niet met domme grapjes dat het te ver lopen want dan ben je een pauper
Uhm hoe kan ik eerder vertreken als ik al om 6 uur op de trein zitquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilenAls je zo'n haast hebt moet je eerder vertrekken pauper...
Ps. OV
Draak, het valt wel op dat jij het voor de dikke snollen opneemt, je bent zeker zo'n lelijke sateprikker die niks beters kan krijgen als een afgelikte gore vetboterham.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga huilenAls je zo'n haast hebt moet je eerder vertrekken pauper...
Ps. OV
Dat zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef Alucart het volgende:
[..]
Uhm hoe kan ik eerder vertreken als ik al om 6 uur op de trein zit
kijk dat is de spiritquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
misschien is het je nooit opgevallen maar hun schoenen staan meestal scheef
(door dat hun binnenkant dijen schuurt krijg je dus x benen waar door je zool dus het meest verslijt in de binnen kant)
daardoor kunnen ze niet zo makkelijk verplaatsen
jwz
veel massa verplaatst langzamer
Dat wist ik niet, wel bevestigt dit hoe irritant ze zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
(door dat hun binnenkant dijen schuurt krijg je dus x benen waar door je zool dus het meest verslijt in de binnen kant)
jwz
Nee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 11:22 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Draak, het valt wel op dat jij het voor de dikke snollen opneemt, je bent zeker zo'n lelijke sateprikker die niks beters kan krijgen als een afgelikte gore vetboterham.
Heb je hier serieus over nagedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef djken het volgende:
jwz
Wat ik zie is een droeftoeter met een bewerkte foto, wat voor mij een indicatie is dat je een lelijk gedrocht bent, dat in combinatie met je wanhopige reacties om dikke snollen te beschermen maakt voor mij het plaatje compleet.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar dat had je zelf ook wel kunnen zien
Uhm ik begrijp je humor niet gozer maar ja dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OM 6 UUR OP DUH TREIN ZITTUHH1!!!! HAHAHAH!!![]()
![]()
SNAP JUHHH?!!!!
Oh ja ik had mijn foto's van fobo verwijderdquote:Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat ik zie is een droeftoeter met een bewerkte foto, wat voor mij een indicatie is dat je een lelijk gedrocht bent, dat in combinatie met je wanhopige reacties om dikke snollen te beschermen maakt voor mij het plaatje compleet.
Nou zo moeilijk was hij toch nietquote:Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef Alucart het volgende:
[..]
Uhm ik begrijp je humor niet gozer maar ja dat hoeft ook niet
Laat die zielige droeftoeters er buiten die kunnen er niks aandoenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat ik zie is een droeftoeter met een bewerkte foto, wat voor mij een indicatie is dat je een lelijk gedrocht bent, dat in combinatie met je wanhopige reacties om dikke snollen te beschermen maakt voor mij het plaatje compleet.
Je hebt geen humor...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja ik had mijn foto's van fobo verwijderdMaar goed ik ben inderdaad een lelijk droeftoeter die heel wanhopig is
[..]
Nou zo moeilijk was hij toch niet
Je hoeft dat niet te bevestigen voor mij, ik was al zeker van mijn zaak.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar goed ik ben inderdaad een lelijk droeftoeter die heel wanhopig is
Sommige mensen zijn gewoon vieze dikke papflikkers.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:27 schreef Alucart het volgende:
[..]
Laat die zielige droeftoeters er buiten die kunnen er niks aandoen
En daar bedoel je jezelf me?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon vieze dikke papflikkers.
Je moeder ook nietquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet te bevestigen voor mij, ik was al zeker van mijn zaak.
Nou ik ben verre van dikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:28 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon vieze dikke papflikkers.
Mijn moeder moet je er buiten laten onderuitgezakt bilspleetlikkerquote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moeder ook niet![]()
[..]Oooookay..... Je kent me ook zo goed
[..]
Nou ik ben verre van dikOf flikker wat dat betreft
Ik ken je niet, wel je type. Jij bent het type dat door iedereen buitengesloten werdt en vervolgens zijn heil zocht bij de dikke enge wijven. Goor mannetje ben je, bah.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moeder ook niet![]()
[..]
Jouw moeder heeft trouwens wel humor, er vanuit gaande dat jij als grap bedoelt was.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moeder ook niet![]()
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Dikke wijven zijn voor kansloze mannen![]()
Hap hap hapquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef Alucart het volgende:
[..]
Mijn moeder moet je er buiten laten onderuitgezakt bilspleetlikker
Mijn type, nu wordt het leukquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Ik ken je niet, wel je type. Jij bent het type dat door iedereen buitengesloten werdt en vervolgens zijn heil zocht bij de dikke enge wijven. Goor mannetje ben je, bah.
LAAT me moeder er buiten onderuitgezakten bilspleetlikkersquote:Op donderdag 5 november 2009 11:33 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft trouwens wel humor, er vanuit gaande dat jij als grap bedoelt was.
Het zou meer een prestatie zijn als ik het voor elkaar kreeg om wat slechters te verzinnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:33 schreef Alucart het volgende:
[..]
Ja he kun je beter verzinnen dan?
*instant rimshot*quote:Op donderdag 5 november 2009 11:33 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft trouwens wel humor, er vanuit gaande dat jij als grap bedoelt was.
Tja het is ook zo goed hequote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het zou meer een prestatie zijn als ik het voor elkaar kreeg om wat slechters te verzinnen.
Herkenbaar vooral als je haast hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Moordenaar het volgende:
Zwaar vervelend dus, van die dikke paphoeren die dan pal voor je op een traag tempo lopen.
Het mag toch wel duidelijk zijn nu wat voor een "type" jij bent, het soort dat zich wanhopig ergens aan vastklampt in de hoop bevestiging te krijgen. Ik vermoed ook dat jij benadeeld wordt door een vergevorderd stadium van mentale retardatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hap hap hap
[..]
Mijn type, nu wordt het leukVertel
Details sletje
Geil.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef djken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zijn geen dikke wijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef djken het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Even ver als de jouwen of verder?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het mag toch wel duidelijk zijn nu wat voor een "type" jij bent, het soort dat zich wanhopig ergens aan vastklampt in de hoop bevestiging te krijgen. Ik vermoed ook dat jij benadeeld wordt door een vergevorderd stadium van mentale retardatie.
Oeeeeeeh heerlijk is dat, op de persoon spelenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het mag toch wel duidelijk zijn nu wat voor een "type" jij bent, het soort dat zich wanhopig ergens aan vastklampt in de hoop bevestiging te krijgen. Ik vermoed ook dat jij benadeeld wordt door een vergevorderd stadium van mentale retardatie.
Dan ben je zeker nog dikker.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oeeeeeeh heerlijk is dat, op de persoon spelen![]()
Maar nee het valt allemaal wel mee
Met de retardatie of de vraag om bevestiging?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar nee het valt allemaal wel mee
retardatie die kan in dure woorden topic manquote:Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Met de retardatie of de vraag om bevestiging?
De lat lag niet erg hoog bij Nederlands op jouw school?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef djken het volgende:
[..]
retardatie die kan in dure woorden topic man
goed zo ....
Ja momentjequote:
Beide...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
De "heb je het over jezelf" grapjes worden eentonig. Sorry.quote:
Kerel, wat maak jij je drukquote:Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Tja jouw probleemquote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja momentjeIk zal het even laten zien
[..]
Beide...
[..]
De "heb je het over jezelf" grapjes worden eentonig. Sorry.
Hebben we toch gevoel of bot je dit alleen maar?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:46 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Ik waardeer jouw bezorgdheid.
JEZUS WAT EEN OBESE KUTHOMOO!!!! VIEZE KONTENLIKKER!!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey hey moordenaar...
[ afbeelding ]
Wanhopig veel schatje![]()
Zullen we het nu over jouw geest gesteldheid hebben of heb je genoeg grapjes gemaakt over het zwakker mentale volk?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Ik begin gevoelen voor je te ontwikkelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey hey moordenaar...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
De lat lag niet erg hoog bij Nederlands op jouw school?
Haatgevoelens?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Ik begin gevoelen voor je te ontwikkelen.
(2x)quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JEZUS WAT EEN OBESE KUTHOMOO!!!! VIEZE KONTENLIKKER!!![]()
![]()
Nu wordt het eng... Ik moet even gaanquote:
Wel lekker kansloos, zoals alleen ik dat kanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef Airlocker het volgende:
DE is weer kansloos bezig zeg, godver.
Sorry vriend ben al bezetquote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu wordt het eng... Ik moet even gaanIk zie wel hoe ver we zijn over 2 uur
Ps. Niet te veel gaan haten
* Moordenaar draait Clouseau - Laat me nu toch niet alleen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu wordt het eng... Ik moet even gaanIk zie wel hoe ver we zijn over 2 uur
Ps. Niet te veel gaan haten
Moet je bij mij uithuilen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
* Moordenaar draait Clouseau - Laat me nu toch niet alleen.
Ze zullen zich gauw genoeg serieus genomen voelen door elkaarquote:
Uhm nu in het Algemeen nederlands AUBquote:Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ze zullen zich gauw genoeg serieus genomen voelen door elkaar
In welk opzicht genomen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ze zullen zich gauw genoeg serieus genomen voelen door elkaar
THE FUCK DUDE THE FUCKquote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef djken het volgende:
[ afbeelding ]
Datgene wat het eerste in je opkwamquote:
Neh, geen zin om dat speciaal voor jou te gaan doenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:56 schreef Alucart het volgende:
[..]
Uhm nu in het Algemeen nederlands AUB
Sorry maar ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten dus het lijkt me beter als we gewoon hele goeie vrienden blijven.quote:
Plz alsjbelieft dan ben ik heel erg blijquote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Neh, geen zin om dat speciaal voor jou te gaan doen
Masterlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil onze vriendschap niet op het spel zetten dus het lijkt me beter als we gewoon hele goeie vrienden blijven.
Hoe meer extra vet hoe aantrekkelijker toch.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:20 schreef Ryon het volgende:
Precies ik ken tig mensen met zo'n ziekte, maar ondertussen eten ze wel gebakjes en chips.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Leatherneck het volgende:
Dikke mensen in het algemeen.
Waarom kiezen die mensen ervoor om er zo bij te lopen? Ja, ze kiezen er zelf voor. De eeuwige excuusjes dat ze heel snel aankomen, gevoelig zijn om dik te worden, het "in de familie zit", een ziekte hebben, of wat dan ook: het blijft een keuze. Het mag misschien oneerlijk zijn tegenover iemand die amper aankomt, maar pas jezelf dan aan en leef ermee. Alles beter dan een verschijning hebben van een dikke zeug.
Zo.
Simplistisch gezien heb je gelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Leatherneck het volgende:
Waarom kiezen die mensen ervoor om er zo bij te lopen? Ja, ze kiezen er zelf voor. De eeuwige excuusjes dat ze heel snel aankomen, gevoelig zijn om dik te worden, het "in de familie zit", een ziekte hebben, of wat dan ook: het blijft een keuze. Het mag misschien oneerlijk zijn tegenover iemand die amper aankomt, maar pas jezelf dan aan en leef ermee. Alles beter dan een verschijning hebben van een dikke zeug.
Zo.
Het feit blijft dat het hun leven is en ze zelf moeten weten hoe ze er bij lopen....waar ik dan weer niet tegen kan is dikke wijven die zeiken dat ze te dik zijn...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Leatherneck het volgende:
Zo.
Heb je ooit een knap dik wijf gezien dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef Kreator het volgende:
Ja, en als ze dan ook nog lelijk zijn, verpesten ze m'n eetlust.
Jordin Sparks.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Heb je ooit een knap dik wijf gezien dan?
Op de ene foto heeft ze een normaal postuur en op de andere is ze weer behoorlijk aan de dikke kant.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Jordin Sparks.
Oke niet echt dik, meer mollig maargoed.
London Andrewquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Jordin Sparks.
Oke niet echt dik, meer mollig maargoed.
Damn dat wijf heeft een giga paardenmuil manquote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Op de ene foto heeft ze een normaal postuur en op de andere is ze weer behoorlijk aan de dikke kant.
Ik weet het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn dat wijf heeft een giga paardenmuil man
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey hey moordenaar...
[ afbeelding ]
Onze negroïde medemens is daarop gebouwd omdat er zogenaamde 'big black monstercocks' in moeten passen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Damn dat wijf heeft een giga paardenmuil man
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Onze negroïde medemens is daarop gebouwd omdat er zogenaamde 'big black monstercocks' in moeten passen.
Tja intersanter dan zo'n zielig figuurtje als jijquote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef djken het volgende:
[..]
omdat jij misschien gewoon niet interessant genoeg bent ......
Intersanter... Is dat de opvolger van de intercity waar jij 's ochtends om 6 uur altijd op gaat zitten?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Alucart het volgende:
[..]
Tja intersanter dan zo'n zielig figuurtje als jij
Yep speciaal voor mij aangelegdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Intersanter... Is dat de opvolger van de intercity waar jij 's ochtends om 6 uur altijd op gaat zitten?
En bedankt weer lieve schat.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Onze negroïde medemens is daarop gebouwd omdat er zogenaamde 'big black monstercocks' in moeten passen.
jennifer lopezquote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Heb je ooit een knap dik wijf gezien dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |