Lijkt me dat er in de uitspraak een overweging is opgenomen die het OM verplicht te betalen binnen X weken, op straffe van een dwangsom van X Euro/dag met een maximum van zoveel Euro. Althans dat zij bij mij bekende constructies voor iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En wat staat er in de uitspraak van de rechter dan?
Dat is onduidelijk, ze reageren namelijk op niets. Feit is dat ze al 2x over de betalingstermijn heen zijn.quote:
De rechtbank;quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En wat staat er in de uitspraak van de rechter dan?
Die zegt, beslagleggen. Maar hij moet dan verder uitzoeken hoe dat in z'n werk gaat en ik vind het zonde om weer extra kosten te maken en dan moet ik die ook maar weer zien terug te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef fathank het volgende:
Ga eens met je advocvaat babbelen. En gemaakte kosten doorberekenen.
Ok, maar waar moet ik dan beslag leggen?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef MrDirk het volgende:
Inderdaad beslag leggen, kan advocaat zelf niet, moet gerechtsdeurwaarder doen.
Maar houd ons op de hoogte, ben benieuwd!
De mercedes van de officier van justitie?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:05 schreef kfemc het volgende:
[..]
Ok, maar waar moet ik dan beslag leggen?
Neequote:Op donderdag 5 november 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
Staat er in het vonnis ook of er geld bijkomt als een betalingstermijn is verstreken? Of evt wettelijke rente? Kan zo oplopen in de duizenden euro's.
Ik zou inderdaad ook wel willen weten hoe dit allemaal tot stand is gekomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh interessant.
Ik ben nu meteen geinteresseerd in de achtergrond enzo
Laat ons ALSJEBLIEFT weten hoe dit afloopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef kfemc het volgende:
Ik heb net met gerechtsdeurwaarders gesproken en overlegd en ze gaan nog een brief sturen en anders gaan we over tot beslaglegging in het binnenhof. Ik mag die man wel.
idd, dit is gewoon slecht voor mij en mijn nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Laat ons ALSJEBLIEFT weten hoe dit afloopt.
Wanneer hij aan jouw kant staat wel jaquote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef kfemc het volgende:
Ik heb net met gerechtsdeurwaarders gesproken en overlegd en ze gaan nog een brief sturen en anders gaan we over tot beslaglegging in het binnenhof. Ik mag die man wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |