Vind je het gek? Mensen weten blijkbaar nog niet eens het verschil tussen de dier en het dier.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef Onnoman het volgende:
Er zullen genoeg een hekel aan mij hebbenmaar ik heb dan weer een hekel aan veganisten!
veganisten rangschikken de dier boven de mens! Dat is écht zo!
Ik voel me nu schuldigquote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb een hekel aan vaginisten, die willen alleen maar aan vlees likken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef ynuhh het volgende:
Er moet ook worst in uiteraardquote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef ynuhh het volgende:
cker wel swaquote:Op donderdag 5 november 2009 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Oerbrood is fucking lekker (met kaas).
waarom??? fruit eten is de enige juiste weg!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef teknomist het volgende:
* teknomist heeft een hekel aan fruitariërs!
oerbrood is kokhalskotsbrood, hard taai en droog... tenzij je het volgens mij binnen dezelfde dag opeetquote:Op donderdag 5 november 2009 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Oerbrood is fucking lekker (met kaas).
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1542293.stmquote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef teknomist het volgende:
* teknomist heeft een hekel aan fruitariërs!
Zonder vaginisten zou jouw leven er een stuk saaier uit zien denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef ynuhh het volgende:
Leg eens een gemiddeld supermarkt-brood buiten de verpakking neer...binnen een uur of wat is het alleen nog te gebruiken als bron voor broodkruim (om door de gehaktballen te doen, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 november 2009 10:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oerbrood is kokhalskotsbrood, hard taai en droog... tenzij je het volgens mij binnen dezelfde dag opeet
Alsof jij daar problemen mee hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef ynuhh het volgende:
neejquote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef morg78 het volgende:
[..]
Leg eens een gemiddeld supermarkt-brood buiten de verpakking neer...binnen een uur of wat is het alleen nog te gebruiken als bron voor broodkruim (om door de gehaktballen te doen, bijvoorbeeld).
Zelfgebakken brood met niet meer dan wat simpele ingrediënten (bloem, gist, water, zout, suiker) is na 4 dagen ook nog prima te eten.
En nee, ik ben geen veganist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |