Dat dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:03 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen kunnen ook zomaar uit zichzelf naar school gaan, zonder begeleiding. Moest ik vroeger ook doen.
Dat lijkt zo omdat jouw herinnering niet teruggaat tot het begin van je lagere/basisschool periode.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij ons werd je vroeger uitgelachen als je aan het handje van mama naar school kwam.
Als je ziet hoeveel auto's er bij school staan weet je dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:03 schreef karr-1 het volgende:
Kinderen kunnen ook zomaar uit zichzelf naar school gaan, zonder begeleiding. Moest ik vroeger ook doen.
Toen je 4 wasquote:Op donderdag 5 november 2009 09:03 schreef karr-1 het volgende:
Zou best kunnen, maar valt me in het algemeen wel op hoe weinig mensen nog rekening willen houden met iemand anders.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:08 schreef tha_rizzo het volgende:
TS is een mietje zonder autoriteit?
Dat zou ik stiekem graag willen, maar dat levert direct problemen op.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:58 schreef Jahr00n het volgende:
Beuk er gewoon langs, mietje met je zachte stem.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:58 schreef Jahr00n het volgende:
Beuk er gewoon langs, mietje met je zachte stem.
De jongste 2 zijn net 4 jaar oud, die laat ik echt niet op het schoolplein achter.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:29 schreef hilliebillie het volgende:
Maar hoezo breng je je kind de klas in? Om te melden dat ie helaas een kwartier te laat is omdat je zelf je bed niet uit kon? Bij mij vroeger (in het enige jaar dat ik werd weggebracht werd ik gewoon op het schoolplein afgezet en was het de gewoonte nog een kwartier ofzo te spelen voor school begon. Als er ooit iemand in de klas werd gebracht dan was het omdat ie veel te laat was ofzo of omdat ie niet durfde (waarop uiteraard ook weer reactie van de klas).
Dus doe je kind en je zelf een lol en drop hem wat eerder op school zodat hij nog wat kan spelen met z'n vriendjes, sta je zelf niet in school te irriteren. Of ben je bang dat ie dan niet durft of er tussenuit naait ofzo?
Ja zelfs toen ik 4 was. Van huis naar school was een lange rechte weg die zonder problemen af te lopen was.quote:
Gelukkig verwaarloost niet iedere ouder zijn kinderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja zelfs toen ik 4 was. Van huis naar school was een lange rechte weg die zonder problemen af te lopen was.
Daar noem je wel een mooie voorwaarde. Bij mij moeten ze in ieder geval 1 hele drukke weg over.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja zelfs toen ik 4 was. Van huis naar school was een lange rechte weg die zonder problemen af te lopen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |