quote:Op donderdag 5 november 2009 01:39 schreef Drinky het volgende:
Was een bluray bestand die en te groot was en niet ondersteund word
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:36 schreef wazoomie het volgende:
iPhone
Waarom de video encoden? Kan die niet gewoon alle bestanden afspelen?
quote:
quote:
quote:
quote:
anders komt mama er achter dat ie stiekem tv kijkt in zijn bedje.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:11 schreef marcel-o het volgende:topic
oh.. en mensen die een 40"TV hebben en series/films op een klein kutschermpie kijken.... omdat het kán![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:18 schreef chiren het volgende:
De fail was er al eerder, namelijk op het moment dat TS een iPhone aanschafte.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:18 schreef chiren het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
als je pc faalt in converten moet je niet de schuld bij deiPhone
leggen, als m'n pc een dvd verkeerd fikt, ga ik ook m'n dvd-speler niet de schuld geven omdat hij hem niet kan lezen
zulks een fail
omdat ik in bed lekker ontspannen ligquote:Op donderdag 5 november 2009 09:12 schreef stinksokje het volgende:
Hier zit een luchtje aan.
Waarom ga je een film kijken op je iphone. Je had hem net zo goed op je pc kunnen kijken als je hem toch twee keer opstart. Of wou je nog eventjes fappen in je bed met een leuke pron movie op je iphonetje.
boeiend, met badaboom ben ik in 7 minuten klaar met decoden, divx is iets van 5 minuten, zoveel scheelt dat nietquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef tslh het volgende:
Blu Ray bestand? Had je beter gewoon divx kunnen downloaden: was je sneller klaar geweest dan decoden van BR. Faalhaas.
En dan? ze hebben bijna dezelfde firmware, enige wat je daarmee bereikt is een downgradequote:
Windowsfuckingmobilequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef RodeNek het volgende:
Coreplayer FTW![]()
[ afbeelding ]
kan gewoon WEL alles afspelen.
met een goede resolutie ook zo te zienquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef RodeNek het volgende:
Coreplayer FTW![]()
[ afbeelding ]
kan gewoon WEL alles afspelen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
met een goede resolutie ook zo te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |