Als je faalt op het internet, faal je ook in het echte leven.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Whehe, kijk iedereen hier roepen dat ik dan wel een lelijke supernerd moet zijn.
Grappig op FOK!, Falend irl, Dragonslayer in MMORPG'squote:
Je hebt me helemaal door, knul.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Grappig op FOK!, Falend irl, Dragonslayer in MMORPG's
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?quote:
Ik zeg toch net dat je het goed had.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?
bitches worden gek als ze m'n charizard zien!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh, je speelt geen MMORPG's maar Pokemon?
Wat gaat jou dat aan? Al zou ik technische geneeskunde doen was ik een nerd, deed ik vrijetijdsmanagement was ik nog steeds een nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef AlligatorNL het volgende:
Wat voor studie (als je die überhaupt al doet) doe je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hij is anders wel erg interessant hè, voor iemand die je bij voorbaat al bestempelt als een lelijke nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik probeer door je internet heroism te prikken en te peilen hoe je irl bent
En dat doe je aan de hand van mijn studie?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik probeer door je internet heroism te prikken en te peilen hoe je irl bent
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij is anders wel erg interessant hè, voor iemand die je bij voorbaat al bestempelt als een lelijke nerd.
Conclusie luidt. Biels is een lelijke doch interessante nerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenen lelijke nerds kunnen ook heel interessant zijn
Uiteraard, een persoon kan je prima beoordelen aan de hand van zijn studie. Alsof iedereen die een economische studie doet "geldzaken" als interesse invult op hyves.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
Ja, aangezien ik dan ook weet waar een deel van je interesses liggen.
Doe vooral je best, maar je slaat de plank volledig mis.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik probeer zoals eerder gemeld, zijn ware persoonlijkheid naar boven te krijgenen lelijke nerds kunnen ook heel interessant zijn
Voor zondag komt die foto van jou, he.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Conclusie luidt. Biels is een lelijke doch interessante nerd.
Mits je er geen gekke dingen meedoet. En hoezo moet jij ineen keer weten hoe ik eruit zie?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor zondag komt die foto van jou, he.
Omdat je mij hier zo stoer voor lelijk komt uitschelden dacht ik dat je zelf dan vast wel een knappe, minder anonieme man zou willen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mits je er geen gekke dingen meedoet. En hoezo moet jij ineen keer weten hoe ik eruit zie?
Ik ben die blonde jongen, naast dat petje. En ik schaam me er niet voor hoor, genoeg fokkers die het weten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Zeg dan eens Biels, wie ben jij op de groepfoto in je FoBo?
Maar je schaamt je voor je studie of?
Nu ga je waarschijnlijk uitgelachen worden door iemand zonder fotoboek.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen, naast dat petje. En ik schaam me er niet voor hoor, genoeg fokkers die het weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |