Ik citeer:quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
Die FragranceX is helemaal niet gratis verzenden, dat is alleen binnen de USA
Coupon idd niet vergeten in te vullen!quote:FREE SHIPPING ANYWHERE IN THE WORLD! USE COUPON CODE "FREE"
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:38 schreef davo1979 het volgende:
Leuk. Zijn de in de Op genoemde bedragen van de 6 dollar tshirts de prijzen incl. verzenden?
O dat van die coupon heb ik nergens gelezen op de site, bedanktquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Coupon idd niet vergeten in te vullen!
[..]
Nee, daar komt nog $6 bij voor het t-shirt
Wat overigens ook wel leuk is om te doen, is de T-shirt design submissions te bekijken, waar iedereen z'n eigen T-shirt design in kan sturen. Check ook het Goatse t-shirt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 02:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dit is een grap? toch?
arme klonk
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.quote:6 Dollar shirts
Een Amerikaanse webshop met diverse T-shirt voor $6 per stuk. Houd rekening met de verzendkosten!
1 T-shirt = $13.54
2 T-shirts = $15,64
3 T-shirts = $19.80
Nee dat zijn alleen de verzendkosten lijkt me anders betaal je voor 1 shirt verzenden 7 dollar en voor 3 shirts 1 dollar.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zijn deze prijzen inclusief verzendkosten? Lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop voor 3 shirts eigenlijk.
Kan ik niet wat via jou inkopen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe goedkoop ik ze hier in Indonesie kan kopen, land van productie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |