ja absoluut beter via hun. je besteld online op zo'n site met 'free ground shipping'(vasteland dus). Dan laat je het hun ff overpacken zodat de doos niet zichtbaar is. Postkantoor aangeven dat de waarde een tientje is en versturen maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?
geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hoe lang de douane gemiddeld een pakketje [in dit geval van FragranceX] ophoudt? Dus normale verzendtijd + hoeveel dagen het dan duurt?Of verschilt dat nogal?
Want bij de Chinezen liegen ze altijd over de waarde van het pakketje, dus ik heb geen ervaring met oponthoud door de douane.
quote:This is because we do not currently ship the brands 310 Motoring, Avirex, Bali, Barely There, Bird 33, Caterpillar, Champion, College Clogs, Colter Creek, DC Shoes, Duofold, Ecko Red, Ecko Unltd., H.S. Trask, H.S. Trask Accessories, Hanes, Harley-Davidson, Hush Puppies, Hush Puppies Kids, Hush Puppies Slippers, Joe Boxer, Kitson, Mark Nason, Marmot, Merrell, Merrell Packs & Bags, Michelle K, Minnetonka, Patagonia, Playtex, Sebago, Sebago Accessories, Skechers, SoftWalk, Soho Lab, Tommy Hilfiger, Tretorn, Tretorn, Trotters, Turtle Fur, Wolverine, Wonderbra, Zoo York, adidas, adidas Apparel to Netherlands.
En hij is al binnen, dat is snel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hij is al binnen, dat is snel..
Lekker goedkoop en geen xtra kosten gehad!
quote:
jahoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Stein07 het volgende:
niemand een idee waar ik die Lacoste polo's vandaan kan halen?
Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Klopt, gewoon kleine pakketjes bestellen.
Rond de 30$ doen ze de moeite meestal niet.
Toch free shipping.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Stein07 het volgende:
[..]
Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missenquote:
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]
Dit is echt spul.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |