Zie je er zo onsmakelijk uit dat ze jou dat vragen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:24 schreef Stali het volgende:
. Ik kan verdorie geen supermarkt meer in of ik moet eerst mijn handen ontsmetten.
Ik ben echt een graftak inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je er zo onsmakelijk uit dat ze jou dat vragen?
Hier nog geen supermarkt ontdekt met zulke maatregelen.
Belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef Stali het volgende:
Maar hier is dat wel hoor. Eerst moet je met een spray en doekjes je kar of mandje ontsmetten en verder dien je een aparte handgel voor en na het winkelen te gebruiken.
Compleet doorgeslagen als je het mij vraagt maar ik doe het braaf.
Maar wel wéér met Wilders. Er is de afgelopen weken nog geen enkele aflevering geweest waar de naam Wilders niet in is gevallen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen gast over de Mexicaanse griep?![]()
Ongelooflijk zeg. Dat ze dat nog kunnen.
Klopt. En ook al is het voor Wilders weer meer aandacht, het is nou niet bepaald positief..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar wel wéér met Wilders. Er is de afgelopen weken nog geen enkele aflevering geweest waar de naam Wilders niet in is gevallen.
Waarom ben je daar dan blij om? Je kan dan toch niet er over oordelen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef Ringo het volgende:
Bah, Freek. Ik ben al blij dat ik nooit één show van hem gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |