De opmerking was bedoeld om de hand in eigen boezem te steken. Wellicht is film, zeg maar, helemaal niet mijn ding en kan ik daardoor de juweeltjes niet naar waarde schatten.quote:Op zondag 8 november 2009 08:53 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je bij een kritische opmerking nooit moet steigeren, maar altijd naar een kern van waarheid moet zoeken en daar zo mogelijk van leren. Ik verwacht echter niet dat jouw denkvermogen daar toereikend voor is.
Ik heb gisteren geleerd dat een goede kappersschaar wel ¤ 200 kan kosten. En als je er eentje laat vallen is ie meestal niet meer te gebruiken.quote:Op zondag 8 november 2009 08:53 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je bij een kritische opmerking nooit moet steigeren, maar altijd naar een kern van waarheid moet zoeken en daar zo mogelijk van leren. Ik verwacht echter niet dat jouw denkvermogen daar toereikend voor is.
Ik vond het een prettig boek, en was vooral verrast dat de jaren 40 slang helemaal niet gedateerd overkwam.quote:
Hmwja, de eerste 250 bladzijden zijn echt heel boeiend, maar inmiddels zit ik bij blz 520 en de laatste 150 bladzijden zijn alleen maar over zijn periode in Engeland en omgang met mensen die ik niet ken en homoseksuele verkenningen en honderden brieven richting Hanny waarin hij zegt dat hij er echt mee ophoudt, of toch niet mee ophoudt, of misschien mee ophoudt, of geen hetero en geen homo is, of wat dan ook, en dat wordt enigszins vermoeiend. Maar goed, ook dat moet beschreven worden, en zoals je kunt indenken zitten er ook erg veel lachmomenten in het boek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |