Zullen we meeten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Gellius het volgende:
Ik hoorde dat er wilde plannen zijn voor rond de kerst. Maar gelukkig zit ik dan op Ameland, en als het even meezit in New York met de jaarwisseling.
Dat hoor ik pas weken later (hopelijk), deze medewerkers zijn eigenlijk van een team waar ik alleen pro forma onder val, dus die spreek ik pas weer bij het volgende uitje, waar ik weer als een berg tegenop zal zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:13 schreef k_man het volgende:
Morgenochtend volgen natuurlijk nog wel de verslagen, de roddels en de intriges. Wie heeft er met wie gebekt, wie stond daar in de paraplubak te kotsen en welke hufter is er met mijn jas vandoor? Oh, en wat zie je er beroerd uit vanochtend, zeg. Laat geworden? Wel thuis geslapen?
Et tu, Brute? Het hangt bij ons af van de beschikbaarheid van een appartement aldaar van een collega van de tb.quote:
Wat een leuk idee! Wel een beetje dom om zo'n uitje in november te plannen, maar vooruit, het kan natuurlijk altijd kutweer zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:01 schreef Gellius het volgende:
Ach, het was zo lief. Mijn leidinggevende (die ik twee keer per jaar zie en spreek) had eenhistorische stadswandeling
![]()
gepland, waarbij we steeds wat liepen, verhaaltje, voorgerechtje in kroeg A, weer lopen, verhaaltje, hoofdgerecht in restaurant B, etc. Hoe ironisch. Iedereen liep te kankeren over die KUTverhaaltjes de hele tijd en ik was de enige die het wel interessant vond (hoewel ik het meeste al wel wist natuurlijk).
En nu zijn ze allemaal vreselijk wrokkig dronken aan het worden en ik ben weer lekker thuis.
Mag ik mijn voorspelling dan op 7 november zetten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:44 schreef Claudia_x het volgende:
1 november - Gellius
2 november - mane, I.R.Baboon
4 november (uitgerekende datum) - Z
5 november - Quir, Batuwu_Griekgriek
6 november - DO2
9 november- beeer, zodiakk
10 november - k_man
11 november - Shadylane
12 november - sigme
13 november - Tha_Erik
16 november - Claudia_x
Niemand heeft op het weekeinde gegokt.
Barbaren! Filisters! En dat moet een nieuw leven op de wereld zetten. In de opvoeding van de kleine Gellius nam dequote:Op vrijdag 6 november 2009 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou ook geen zin hebben om 's avonds nog te wandelen als het donker, nat en koud is.
Dan liever dauwtrappen en daarna stamppot met worst eten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Barbaren! Filisters! En dat moet een nieuw leven op de wereld zetten. In de opvoeding van de kleine Gellius nam dehistorische stadswandeling
een centrale plaats in. Oók op een lege maag. Dat kweekt karakter.
Och, wat akelig. Dan had ik het een stuk makkelijker. Wie verzint dit soort dingen en kunnen we die persoon, na zorgvuldige identificatie, niet zonder vorm van proces laten ombrengen?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn dat je ook mij in je gebeden gedenkt. Mijn personeelsuitje bevatte onder andere in een koude tipi waarin nat hout gestookt werd brainstormen over een tuinkabouter, een prullebak en een doucheslang.
Er zou ook nog een workshop tapas maken, een workshop bonbons maken en een wijnproeverij volgen, waarna gezamelijk gegeten gaat worden (tapas, wijn en koffie met bonbon toe). Maar dat heb ik helaas moeten afslaan.
Na ontsnapping heb ik aan Gellius gedacht.
Misschien GeenStijl even tippen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef Gellius het volgende:
Wie verzint dit soort dingen en kunnen we die persoon, na zorgvuldige identificatie, niet zonder vorm van proces laten ombrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |