quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef broer het volgende:
Er zal toch wel gewoon drank zijn? Dan valt er toch bitter weinig te mopperen.
Mijn moeder spreekt God tegenwoordig aan met "pappa" (i.p.v. met Vader of Heere)quote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef mane het volgende:
Mijn moeder had ik vanochtend aan de telefoon en die ging mij haar persoonlijke relatie met God uitleggen, althans haar persoonlijk relatie met Hem op dit moment. Het geeft mij weer voer voor verwondering en verbazing (en voor het boek dat ik hier aan 't schrijven ben, volgens zodiakk). Ze zei: ik leef niet meer benauwd met God, maar nauw met God.
Poe, nee. Dat gaat ze niet overtreffen. Het is nogal ziek, maar dat geeft jou een goed excuus om verknipt te zijn op je eigen onnavolgbare wijze. En je kan een boek schrijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef beeer het volgende:
Mijn moeder spreekt God tegenwoordig aan met "pappa" (i.p.v. met Vader of Heere)
Probeer dat maar eens te overtreffen, moeder van Mane
Ik bak nu een speklap. Een biologische. Na 17 jaar Nijmegen ben ik nu dan toch om.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef mane het volgende:
En hutspot, daar heb ik ook wel zin in!
Fijn dat je ook mij in je gebeden gedenkt. Mijn personeelsuitje bevatte onder andere in een koude tipi waarin nat hout gestookt werd brainstormen over een tuinkabouter, een prullebak en een doucheslang.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:39 schreef k_man het volgende:
Vrienden,
Laat ons een moment nemen om stil te staan bij ons aller Gellius. We weten dat het noodlot hem vanavond zwaar getroffen heeft. Een groot onheil is over hem neergedaald in de vorm van een personeelsuitje. Neem Gellius een ogenblik in uw gedachten, hulpeloos en alleen tussen allemaal geforceerd gezellige collega's en wens hem sterkte. Gun Gelius uw mentale steun. Laten wij allen hopen dat onze trouwe kameraad weldra behouden terugkeert.
Dank u.
Misschien kan ik een boek met onze dialogen daarin verwerkt schrijven, welke meestal combinaties zijn van Vergeving, Genade, Gods Liefde en meer van zulke onzin aan de ene kant en sadisme, antisemitisme, de kwade overheid, oorlog en dergelijke aan de andere kant. Ook valt er meestal wel een complimentje over de koffie. Het eindigt meestal in zij die mij de deur wijst "om de negatieve spiraal te doorbreken"quote:Op donderdag 5 november 2009 18:07 schreef mane het volgende:
[..]
Poe, nee. Dat gaat ze niet overtreffen. Het is nogal ziek, maar dat geeft jou een goed excuus om verknipt te zijn op je eigen onnavolgbare wijze. En je kan een boek schrijven.
Dat lijkt me niet nee. Aan de andere kant is het ook niet vrijblijvend: een weigering is wel een soort statement.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef DO2 het volgende:
Ze kunnen die uitjes - buiten werktijd - niet verplichten, toch? Of kunnen ze dat wel?
M'n vrouw is het met je eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef mane het volgende:
Ik kan jullie, en zeker de romantici onder jullie, de film Bright Star over het (liefdes)leven van Keats ontzettend aanraden.
Een lust voor het oog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |