Je hebt ons als secondanten natuurlijk. Je kunt vast wel stiekem even naar Fok iPhonen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond is de grote dag dat ik de pubquiz van mijn werk moet winnen en mezelf definitief moet positioneren als Baken van Kennis en Wijsheid.
Neenee, dit is vrijwillig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:09 schreef Gellius het volgende:
Personeelsuitje, IR?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Er is ingebroken in ons kantoor. Vraagt mijn minnaar of zijn foto nog wel op mijn bureau stond.
Ik had eerst niks in de gaten! Een collega kwam het vertellen en toen begreep ik ineens waarom er twee lades openstonden. (Ik doe die kast toch altijd dicht?)quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
New York is geweldig, Gellius..
Bah, wat lijkt me dat schrikken als je binnenkomt, Lienekien! Maar och, als de foto er nog staat....
Jij kijkt na het binnenkomen sowieso eerst een uur naar die foto.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had eerst niks in de gaten! Een collega kwam het vertellen en toen begreep ik ineens waarom er twee lades openstonden. (Ik doe die kast toch altijd dicht?)
Ik zou juist liegen en zeggen dat zijn foto gestolen is. Dat streelt zijn ego vast.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet ik het goede nieuws natuurlijk wel vermelden: ja, zijn foto is er nog. Mijn kasten zijn opengebroken, maar goddank staat zijn foto er nog.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jij kijkt na het binnenkomen sowieso eerst een uur naar die foto.
Lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou juist liegen en zeggen dat zijn foto gestolen is. Dat streelt zijn ego vast.
Ik had niks interessants in mijn kasten. Er zijn elders laptops weggehaald.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er wel iets anders weg, of waren die open lades gewoon om je bang te maken?
Van communicatie heeft het RIVM en het Ministerie niet veel kaas gegeten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het gesprek van de dag in Stadsdeel S: inenten tegen de Griep of niet? Bijna iedereen is tegen, omdat het lotsbestemming is, of omdat het ziekenhuis in Rabat een schadelijke stof in het vaccin gevonden had, of omdat de kinderen toch al genoeg mandarijntjes eten, of omdat je je kind altijd nog kan langsbrengen als het ziek wordt.
Bij de GGD was de stemming gisteren - u raadt het al - exact omgekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |