Ohh absoluut johquote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht zoiets gehoord te hebben.... maar er is dus nog hoop
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Scatten? Klinkt meer als een Cartman doet Incredible-imitatie.
Is het er nu nog steeds?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Hou toch je kop... irritant stotterend schijtwijf
Het is net herpes... het komt steeds weer terugquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier de Stones aangezet. She's a Rainbow (briljante piano stukje) en ook Ruby Tuesday
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema hequote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohh absoluut joh. de namen die al bekend zijn gemaakt zijn prima in orde
Ook heel erg nice natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. ik pik nog een Ekdom-podcastje mee
Het thema spreekt mij dit jaar niet zo heel erg aan.. maar qua bands uit Nederland ziet het er al best goed uit. Ik vind het ook erg gaaf dat Moke komt optreden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema he
Maar ik heb er erg veel zin in... helemaal omdat het mijn eerste weekendje weg met mijnwordt
Ah, prettigquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema he
Moke heb ik afgelopen zaterdag nog in W2 in Den Bosch gezien.... wasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heel erg nice natuurlijk.
[..]
Het thema spreekt mij dit jaar niet zo heel erg aan.. maar qua bands uit Nederland ziet het er al best goed uit. Ik vind het ook erg gaaf dat Moke komt optreden.
Volgens mij is ze dan toch al geen talent meer dat ontdekt moet worden?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, prettig. Komt Ane Brun
dan ook weer? Haar heb ik ook via Eurosonic een jaar of 6 geleden ontdekt
.
Ach, kan nooit genoeg aandacht krijgenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dan toch al geen talent meer dat ontdekt moet worden?
Nicequote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moke heb ik afgelopen zaterdag nog in W2 in Den Bosch gezien.... was
Avast!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Wat is een goede virusscan tegenwoordig ? Ik ken wel alle vaste punten wel zo'n beetje maar wil het nu wel eens van jullie horen.
Een Mac nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Wat is een goede virusscan tegenwoordig ? Ik ken wel alle vaste punten wel zo'n beetje maar wil het nu wel eens van jullie horen.
gratis, dan moet je avast nemen, nooit problemen mee gehad iigquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
rudy blijft ook hoop ik... llink verdwijnt alleenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |