Hij gaf jou een lift?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
heeft ie ook ooit wel gezien! Ben ik getuige van geweest!
In ieder geval iets anders dan Amsterdam, Tilburg of Groningen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt sex, drugs & rock 'n' roll nee...
Dat snap ik wel... maar ik heb ooit eens in Veenendaal rondgelopen en da's nou niet bepaald dampend....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is in de buurt van Wageningen Universiteit, merkwaardige reactie van jou.
Nee, Keane - Lovers are Losing. Als hij 'slipped away from your open hands into the river' begint te zingen hoor je er een hogere toon doorheen gezongen/gespeeld wat mij aan een stofzuiger doet denkenquote:
"Ze is vegetariër van het jaar geweest, toch knap voor iemand waar zo veel vlees in verdwijnt"quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Michiel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancillaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Giel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Michiel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancilla![]()
Karma Police
just poke her facequote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?
Ze zit in het pokercircuit.
Nee, want dat was helemaal geen Radioheadquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Karma Police
Of zoals Rob zou zeggen: Radiohead, met iets....
maar zegt wel genoeg over Robs interesse in Radiohead denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, want dat was helemaal geen Radiohead
Nee maar zoals ik al eerder zei... geef zo'n mokkel dan ook niet een jaar lang aandacht in je programmaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancilla![]()
Misschien maar goed dan dat ie zn vertrekbij 3FM al heeft aangekondigd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar zegt wel genoeg over Robs interesse in Radiohead denk ik
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?
Ze zit in het pokercircuit.
En daarnaast vliegt ze regelmatig naar de VS e.d. voor photoshoots. Die is dus druk genoeg met werk.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.
mwoah, Radiohead is nou niet echt nieuwe muziek meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien maar goed dan dat ie zn vertrekbij 3FM al heeft aangekondigd.
Die twee sieren overigens de cover van FHM (oktober).quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.
Rob kan verschrikkelijk zeuren en chagrijnig zijn, maar het siert hem wel dat hij dat hij toegeeft dat hij vervelend is geweest. Vorige week met de Indecent Proposal was daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, Radiohead is nou niet echt nieuwe muziek meer
Maar dat Rob bij 3FM weg gaat lijkt mij niet meer dan logisch. Hij trekt zelf al de parallel met Henk, muziek draaien waar je niets mee hebt (was tijdens het duel vanmiddag ook nog even fijntjes te horen) en er op lopen foeteren zelfs. Rob heeft dat ook, zeker het afgelopen jaar.
Dus heel goed dat hij nu al ziet wat er gaat gebeuren, een plek overdag bij 3FM is niets voor hem. Teveel een keurslijf waar hij zich niet in kan vinden.
Als zijn contract afgelopen is ja. Hij wil naar radio 2.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
Wel jammer hoor.. een van de weinige dj's met smaak
Hij is al te horen op Radio2. Op zaterdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Als zijn contract afgelopen is ja. Hij wil naar radio 2.
z'n contract loopt af volgend jaar, en hij houdt er rekening mee dat hij geen nieuw aanbod krijgt. Lijkt mij een teken dat je je niet op je plek voelt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
Ja, kan die ook lekker freaken. Vulture zie --> http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is al te horen op Radio2. Op zaterdagavond volgens mij.
Inderdaad. Gelukkig is Corton er nog.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
In ieder geval doet hij niet zo wereldvreemd als Henk Westbroek, die zijn contract min of meer gedwongen had ingeleverd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
z'n contract loopt af volgend jaar, en hij houdt er rekening mee dat hij geen nieuw aanbod krijgt. Lijkt mij een teken dat je je niet op je plek voelt.
Niets mis mee hoor, een beetje zelfkennis
Rob heeft geleerd van het verleden, die is ook wel eens op vreemde manieren vertrokken bij werkgeversquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval doet hij niet zo wereldvreemd als Henk Westbroek, die zijn contract min of meer gedwongen had ingeleverd.
Ok dan... op zich wel begrijpelijk, maar heel jammerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, kan die ook lekker freaken. Vulture zie --> http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004
Ach, met Michiel's smaak is ook verdomd weinig mis...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig is Corton er nog.
Cool. Ik sta daar op de 3e plekquote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, met Michiel's smaak is ook verdomd weinig mis...
Hier in het oosten des lands is het nog rustig.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
UND JETZT BIN ICH WIEDER DA![]()
HALLO LEUTE, UND WIE GEHT'S DIR
MIR GEHT'S GUT
![]()
Ofwel, ik ben er weer mensen
wil je niet zo schreeuwen? kheb hoofdpijnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
UND JETZT BIN ICH WIEDER DA![]()
HALLO LEUTE, UND WIE GEHT'S DIR
MIR GEHT'S GUT
![]()
Ofwel, ik ben er weer mensen
Blaas je het mijn kant op als je er genoeg van hebt? Dankuquote:
meisje tochquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wil je niet zo schreeuwen? kheb hoofdpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |