toch geen oogmeting nodig dusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die denkt dat die meid een snor heeft
Ik vond ochtendhumeur leuker die zong ik vroeger voor school tijd vaak en Wakker met een wijsje was mijn 1e ringtonequote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
"op n onbewoond eiheiheiheilaaand"
Kerstezelquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vond ochtendhumeur leuker die zong ik vroeger voor school tijd vaak en Wakker met een wijsje was mijn 1e ringtone
Jannes Drop van KXquote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n janklied![]()
ik heb wel zin in wat meer opbeurends na de tandarts
quote:
Ik denk dat Gerard en Michiel fan zijn van Moeder's wil is wet.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn! "Ik mag de ezel zijn!"
"Geef mij maar kip, patat, en appelmoes, en grote klodders mayonaise.
Geef mij maar kip, patat, en appelmoes, en als toetje een tompouce, en een roomsoes!"
Enz...
Is in de buurt van Wageningen Universiteit, merkwaardige reactie van jou.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Op kamers wonen in Veenendaal.... hoe triest
heeft ie ook ooit wel gezien! Ben ik getuige van geweest!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Als je Michiel zo over een loopband hoort praten, zou je bijna gaan denken dat ie een sportschool van binnen heeft gezien.
* Ofyles2 deze ook in de collectie heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn! "Ik mag de ezel zijn!"
Niet echt sex, drugs & rock 'n' roll nee...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Op kamers wonen in Veenendaal.... hoe triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |