Yup. En als C en/of S ook maar ver weg blijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat maakt me nog niet zoveel uit... zolang Giel maar ontbreekt in het Glazen Huis... die heeft het vorig jaar aardig voor me vergald
Niks, maar ik vind het niet echt sympathiek om dat online te plaatsen op de een of andere manier...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er dan precies illegaal aan
oogmeting?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ie vol was
Nee dan heb je in ieder geval meer fatsoen in je donder dan die zelfgeilende grindtegelquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind het niet echt sympathiek om dat online te plaatsen op de een of andere manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
..."Loopt niemand voor je neus"quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
"op n onbewoond eiheiheiheilaaand"
Ik ben dus niet de enige die denkt dat die meid een snor heeftquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
goh... Elize met n snorretjeen dr tietuhlied op DWDD
toch geen oogmeting nodig dusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die denkt dat die meid een snor heeft
Ik vond ochtendhumeur leuker die zong ik vroeger voor school tijd vaak en Wakker met een wijsje was mijn 1e ringtonequote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
"op n onbewoond eiheiheiheilaaand"
Kerstezelquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vond ochtendhumeur leuker die zong ik vroeger voor school tijd vaak en Wakker met een wijsje was mijn 1e ringtone
Jannes Drop van KXquote:
Deze misschien?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n janklied![]()
ik heb wel zin in wat meer opbeurends na de tandarts
quote:
Ik denk dat Gerard en Michiel fan zijn van Moeder's wil is wet.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn! "Ik mag de ezel zijn!"
"Geef mij maar kip, patat, en appelmoes, en grote klodders mayonaise.
Geef mij maar kip, patat, en appelmoes, en als toetje een tompouce, en een roomsoes!"
Enz...
Is in de buurt van Wageningen Universiteit, merkwaardige reactie van jou.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Op kamers wonen in Veenendaal.... hoe triest
heeft ie ook ooit wel gezien! Ben ik getuige van geweest!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Als je Michiel zo over een loopband hoort praten, zou je bijna gaan denken dat ie een sportschool van binnen heeft gezien.
* Ofyles2 deze ook in de collectie heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn! "Ik mag de ezel zijn!"
Niet echt sex, drugs & rock 'n' roll nee...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Op kamers wonen in Veenendaal.... hoe triest
Hij gaf jou een lift?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
heeft ie ook ooit wel gezien! Ben ik getuige van geweest!
In ieder geval iets anders dan Amsterdam, Tilburg of Groningen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet echt sex, drugs & rock 'n' roll nee...
Dat snap ik wel... maar ik heb ooit eens in Veenendaal rondgelopen en da's nou niet bepaald dampend....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is in de buurt van Wageningen Universiteit, merkwaardige reactie van jou.
Nee, Keane - Lovers are Losing. Als hij 'slipped away from your open hands into the river' begint te zingen hoor je er een hogere toon doorheen gezongen/gespeeld wat mij aan een stofzuiger doet denkenquote:
"Ze is vegetariër van het jaar geweest, toch knap voor iemand waar zo veel vlees in verdwijnt"quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Michiel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancillaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Giel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Video met Gerard en Michiel met wat ze vanochtend buiten de uitzending zeiden is online: http://www.vimeo.com/7437950 (wachtwoord: 3fm).
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancilla![]()
Karma Police
just poke her facequote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?
Ze zit in het pokercircuit.
Nee, want dat was helemaal geen Radioheadquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Karma Police
Of zoals Rob zou zeggen: Radiohead, met iets....
maar zegt wel genoeg over Robs interesse in Radiohead denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, want dat was helemaal geen Radiohead
Nee maar zoals ik al eerder zei... geef zo'n mokkel dan ook niet een jaar lang aandacht in je programmaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ze vertellen geen onwaarheden over Ancilla![]()
Misschien maar goed dan dat ie zn vertrekbij 3FM al heeft aangekondigd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar zegt wel genoeg over Robs interesse in Radiohead denk ik
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En of we iets van Ancilla gehoord hebben?
Ze zit in het pokercircuit.
En daarnaast vliegt ze regelmatig naar de VS e.d. voor photoshoots. Die is dus druk genoeg met werk.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.
mwoah, Radiohead is nou niet echt nieuwe muziek meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien maar goed dan dat ie zn vertrekbij 3FM al heeft aangekondigd.
Die twee sieren overigens de cover van FHM (oktober).quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze doet ook nog wel eens wat voor Flabber, maar daar wordt ze wat mij betreft volledig overschaduwd door Britt.
Rob kan verschrikkelijk zeuren en chagrijnig zijn, maar het siert hem wel dat hij dat hij toegeeft dat hij vervelend is geweest. Vorige week met de Indecent Proposal was daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, Radiohead is nou niet echt nieuwe muziek meer
Maar dat Rob bij 3FM weg gaat lijkt mij niet meer dan logisch. Hij trekt zelf al de parallel met Henk, muziek draaien waar je niets mee hebt (was tijdens het duel vanmiddag ook nog even fijntjes te horen) en er op lopen foeteren zelfs. Rob heeft dat ook, zeker het afgelopen jaar.
Dus heel goed dat hij nu al ziet wat er gaat gebeuren, een plek overdag bij 3FM is niets voor hem. Teveel een keurslijf waar hij zich niet in kan vinden.
Als zijn contract afgelopen is ja. Hij wil naar radio 2.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
Wel jammer hoor.. een van de weinige dj's met smaak
Hij is al te horen op Radio2. Op zaterdagavond volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Als zijn contract afgelopen is ja. Hij wil naar radio 2.
z'n contract loopt af volgend jaar, en hij houdt er rekening mee dat hij geen nieuw aanbod krijgt. Lijkt mij een teken dat je je niet op je plek voelt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
Ja, kan die ook lekker freaken. Vulture zie --> http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004quote:Op woensdag 4 november 2009 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is al te horen op Radio2. Op zaterdagavond volgens mij.
Inderdaad. Gelukkig is Corton er nog.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Gaat Rob weg?
In ieder geval doet hij niet zo wereldvreemd als Henk Westbroek, die zijn contract min of meer gedwongen had ingeleverd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
z'n contract loopt af volgend jaar, en hij houdt er rekening mee dat hij geen nieuw aanbod krijgt. Lijkt mij een teken dat je je niet op je plek voelt.
Niets mis mee hoor, een beetje zelfkennis
Rob heeft geleerd van het verleden, die is ook wel eens op vreemde manieren vertrokken bij werkgeversquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval doet hij niet zo wereldvreemd als Henk Westbroek, die zijn contract min of meer gedwongen had ingeleverd.
Ok dan... op zich wel begrijpelijk, maar heel jammerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, kan die ook lekker freaken. Vulture zie --> http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004
Ach, met Michiel's smaak is ook verdomd weinig mis...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig is Corton er nog.
Cool. Ik sta daar op de 3e plekquote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, met Michiel's smaak is ook verdomd weinig mis...
Hier in het oosten des lands is het nog rustig.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
UND JETZT BIN ICH WIEDER DA![]()
HALLO LEUTE, UND WIE GEHT'S DIR
MIR GEHT'S GUT
![]()
Ofwel, ik ben er weer mensen
wil je niet zo schreeuwen? kheb hoofdpijnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
UND JETZT BIN ICH WIEDER DA![]()
HALLO LEUTE, UND WIE GEHT'S DIR
MIR GEHT'S GUT
![]()
Ofwel, ik ben er weer mensen
Blaas je het mijn kant op als je er genoeg van hebt? Dankuquote:
meisje tochquote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wil je niet zo schreeuwen? kheb hoofdpijn
nou nou ik ging naar de tandarts, hij heeft een gat gerepareerd, en nu heb ik last van mn nek omdat ik zo debiel moest liggen, en het trekt door naar mn hoofdquote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meisje tochwassup [ afbeelding ]
hihiquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrepeteren
Sorry maar ik brak echt
Jij hebt al d'r platen zekerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Binnenkort in Simplon Grunn. Gaat een feestjuh worden met Miss Montreal.
Ze komt toch ook op Noorderslag..... helaasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Binnenkort in Simplon Grunn. Gaat een feestjuh worden met Miss Montreal.
Ohohohohohohohjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Je zult er mee in bed liggen....
"hahahahahahahahahahahahahahaahahahhahaharder"
je ging naar de tandarts, en je hebt pijn in je nek... naja...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou nou ik ging naar de tandarts, hij heeft een gat gerepareerd, en nu heb ik last van mn nek omdat ik zo debiel moest liggen, en het trekt door naar mn hoofd
speciale versie van jijijijijijijijijijijijijijijijijijijijjnglebells.... duurt 15 minutenquote:
Wat ze daar te zoeken heeftquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op Noorderslag..... helaas
Net even op de site gekeken, maar daar zie ik haar nog niet staanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze komt toch ook op Noorderslag..... helaas
ffff-f-fffff-iijjnnn--eee kkk-kk-kk-ut -kke-ee-e-e-e-rst zal dat worden danquote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
speciale versie van jijijijijijijijijijijijijijijijijijijijjnglebells.... duurt 15 minuten
Het meest verschrikkelijke kerstliedje wat er bestaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FEE is weer geopend dus nu mag het
Dan kan ze meteen erachter aan Gelukkigggggg nieuwwwwwjaar wensenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ffff-f-fffff-iijjnnn--eee kkk-kk-kk-ut -kke-ee-e-e-e-rst zal dat worden dan
dan moet je zo liggen, met je hoofd iets geknakt naar beneden, en dat twee uur lang...doet auwquote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je ging naar de tandarts, en je hebt pijn in je nek... naja... [ afbeelding ]
Oh gelukkig, ik dacht zoiets gehoord te hebben.... maar er is dus nog hoopquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even op de site gekeken, maar daar zie ik haar nog niet staan
Dat ik daar nog niet in had gepostquote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het meest verschrikkelijke kerstliedje wat er bestaat.
vandaar de linkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik daar nog niet in had gepost
Voor 2011?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen erachter aan Gelukkigggggg nieuwwwwwjaar wensen.
Huh?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
Hier kan je ook wel een John Bakker uitvoering van maken volgens mij....
hoort het voor zich.... HEEJAAA... Ja. Huh?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Againzender het volgende:
Hier kan je ook wel een John Bakker uitvoering van maken volgens mij....
Ja?quote:
dat dusquote:
quote:2/8 Charleston, SC North Charleston Coliseum
2/9 Birmingham, AL BJCC Arena
2/10 Nashville, TN Sommet Center
2/12 Auburn Hills , MI The Palace of Auburn Hills
2/13 Ottawa, ON Scotiabank Place
2/17 Montreal, QC Bell Centre
2/19 Uncasville, CT Mohegan Sun
2/20 Washington, DC Verizon Center
2/21 Philadelphia, PA Wachovia Center
2/24 Boston, MA TD Garden
2/25 New York, NY Madison Square Garden
2/28 Grand Rapids, MI Van Andel Arena
3/1 Milwaukee, WI Bradley Center
3/2 St. Paul, MN Xcel Energy Center
3/4 Omaha, NE Qwest Center
3/5 Oklahoma City, OK Ford Center
3/6 Houston, TX Toyota Center
3/8 Austin, TX Frank Erwin Center
3/9 Dallas, TX American Airlines Center
3/10 New Orleans, LA New Orleans Arena
3/12 Columbus, OH Nationwide Arena
3/13 Louisville, KY Freedom Hall
3/15 Greensboro, NC Greensboro Coliseum Complex
3/16 Charlottesville, VA John Paul Jones Arena
3/17 Atlanta, GA Philips Arena
3/19 Memphis, TN Fed Ex Forum
3/20 St Louis, MO Scottrade Center
3/22 Kansas City, MO Sprint Center
3/23 Denver, CO Pepsi Center
3/25 Los Angeles, CA Staples Center
3/26 San Jose, CA HP Pavilion
3/30 Portland, OR Rose Garden
3/31 Seattle, WA KeyArena
4/1 Vancouver, BC General Motors Place
4/3 Calgary, AB Pengrowth Saddledome
4/4 Edmonton, AB Rexall Place
4/6 Saskatoon, SK Credit Union Centre
4/7 Winnipeg, MB MTS Centre
4/8 Fargo, ND FargoDome
4/10 Chicago, IL United Center Toronto, ON Air Canada Centre
Nog niet daarquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Damn... waar zijn de Nederlandse data nou? http://www.johnmayer.com/home
[..]
Veel bekende locaties voor basketbal-fans trouwens...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Damn... waar zijn de Nederlandse data nou? http://www.johnmayer.com/home
[..]
Ohh absoluut johquote:Op woensdag 4 november 2009 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht zoiets gehoord te hebben.... maar er is dus nog hoop
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Scatten? Klinkt meer als een Cartman doet Incredible-imitatie.
Is het er nu nog steeds?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Hou toch je kop... irritant stotterend schijtwijf
Het is net herpes... het komt steeds weer terugquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb hier de Stones aangezet. She's a Rainbow (briljante piano stukje) en ook Ruby Tuesday
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema hequote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ohh absoluut joh. de namen die al bekend zijn gemaakt zijn prima in orde
Ook heel erg nice natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. ik pik nog een Ekdom-podcastje mee
Het thema spreekt mij dit jaar niet zo heel erg aan.. maar qua bands uit Nederland ziet het er al best goed uit. Ik vind het ook erg gaaf dat Moke komt optreden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema he
Maar ik heb er erg veel zin in... helemaal omdat het mijn eerste weekendje weg met mijnwordt
Ah, prettigquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nogal Noors allemaal... maar da's het thema he
Moke heb ik afgelopen zaterdag nog in W2 in Den Bosch gezien.... wasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heel erg nice natuurlijk.
[..]
Het thema spreekt mij dit jaar niet zo heel erg aan.. maar qua bands uit Nederland ziet het er al best goed uit. Ik vind het ook erg gaaf dat Moke komt optreden.
Volgens mij is ze dan toch al geen talent meer dat ontdekt moet worden?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, prettig. Komt Ane Brun
dan ook weer? Haar heb ik ook via Eurosonic een jaar of 6 geleden ontdekt
.
Ach, kan nooit genoeg aandacht krijgenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dan toch al geen talent meer dat ontdekt moet worden?
Nicequote:Op woensdag 4 november 2009 21:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moke heb ik afgelopen zaterdag nog in W2 in Den Bosch gezien.... was
Avast!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Wat is een goede virusscan tegenwoordig ? Ik ken wel alle vaste punten wel zo'n beetje maar wil het nu wel eens van jullie horen.
Een Mac nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
Wat is een goede virusscan tegenwoordig ? Ik ken wel alle vaste punten wel zo'n beetje maar wil het nu wel eens van jullie horen.
gratis, dan moet je avast nemen, nooit problemen mee gehad iigquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
rudy blijft ook hoop ik... llink verdwijnt alleenquote:
Dan zou het natuurlijk kunnen dat ze de uren van LLiNK overnemen hè? Lijkt mij niet eens zo heel erg ondenkbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rudy blijft ook hoop ik... llink verdwijnt alleenEn trouwens, laten we hopen dat powned idd in de late uren na 12en komt
*hebben ze gezegd in dwdd*
Rudy en Kevin zijn wel goedquote:
Gooi ze maar ergens diep in de nacht als er toch haast niemand de radio heeft aanstaan..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
ja hallo... van de uren tussen 10 en 1 blijven ze af he
wtfquote:Op woensdag 4 november 2009 22:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
Snoop Dogg.
Jup, voor de rest aardig identiekquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik heb nog een puntje.
BBC modelquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goede stelling vanavond! Stoppen met dat gezeur van diverse omroepen.
Eens! maar het is ook wel stil rond Hit Me TV, jammer!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Corton held
Hit me TV
A Public Thing..... veel te weinig gedraaid
wellicht komt er een nieuw album aan... ze hebben de laatste Krezip-tour veel in hun voorprogramma gestaanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! maar het is ook wel stil rond Hit Me TV, jammer!
Leuk! laat maar komen hun nieuwe singlequote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wellicht komt er een nieuw album aan... ze hebben de laatste Krezip-tour veel in hun voorprogramma gestaan
Legen....wait for it....dary!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nog even de laatste minuten van Arsenal - AZ afkijken en dan ga ik How I Met Your Mother kijken.
Ah, Timoooo in da house!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Benne we weer![]()
![]()
De tering, wat was het concert van The Dead Weather geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
wat een show
![]()
en wat is Alison Mosshart een stoer wijf
![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze tegen de tijd dat Pinkpop is hun tweede album afhebben en dan Pinkpop met een optreden komen verblijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Timoooo in da house!. Zo te lezen een te gek concert bezocht
.
Heel avontuur dus die reisquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. En dat P+R vanaf en naar het Olympisch stadion werkte goed
Moest alleen ff zoeken welke tram lijnen ik moest pakken. Ook lekker handig dat die P+R bus & tram tickets alleen maar bij 1 van de 2 maatschappijen te gebruiken zijn
![]()
![]()
Maar goed, het is gelukt en gelukkig had ik vandaag late dienst dus kon ik uitslapen
Volgende week het concert van Arctic Monkeys & Eagles Of Death Metal in de Bijlmer Bier Hal. Dag erna moet ik om 0700uur beginnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Ik zeg het BBC model erin ! Of niet Roel??
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel avontuur dus die reis. Maar lekkere planning om een dag later om 07:00 te moeten beginnen. Zal je wel een partij goed gaar zijn
. Kan je net zo goed in 1x door
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!
![]()
Legend... wait for it...don't listen when your lactose intolerent... dairy!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!
Die staat in mijn top5 van beste 90's albumsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef Sersjee het volgende:Nowhere
![]()
Freakin' goede plaat! Binnenkort Troublegum maar weer eens opzetten...
Wie was dat ook al weer?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zapt maar weer terug naar 3FM.
Die domme kut van eenAstrid de Jong
zit op KX
.
Zat toch ook als domme sidekick bij Ruud de Wild en Wout! En deed ook iets voor de show van Giel. En ze doet af en toe AVRO Nachtdienst. Kan haar echt niet uitstaan.quote:
Oja, van Ruud. Dat was het. Hoewel ik me meer de naam herinner dan haar stem en doen en laten.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat toch ook als domme sidekick bij Wout! En deed ook iets voor de show van Giel. En ze doet af en toe AVRO Nachtdienst. Kan haar echt niet uitstaan.
nee, bij giel nietquote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen artiesten ook nog eigen nummers zingen
Ik ben daarvoor al afgehaakt, houd het gewoon niet vol met die knakkerquote:Op donderdag 5 november 2009 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar was het WAUW WAUW WAUW alweer.
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:07 schreef -Hans- het volgende:
Vond het wel tof dat Giel zo enthousiast is over de Temper Trap. Daarna ben ik ook weer weggezapt
Juist. En dan dit soort dingen:quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef on_air het volgende:
[..]
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.
Een soort the boy who cries wolf. Nooit weten wanneer het nou echt zo is.
Dat is Giel. Diep met z'n vuist op bepaalde momenten. Heel diep.quote:Dat vond hij vrijdag ook van die kiss coverband, die hij in de freaknacht vervolgens helemaal de grond in stampte, beetje jammer
Jup, en dat is wel erg jammer want vroeger... gaf hij nog eerlijk een mening over een plaat, maar tegenwoordig is zelfs de grootste bagger helemaal tof bij hem.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef on_air het volgende:
[..]
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.
Een soort the boy who cries wolf. Nooit weten wanneer het nou echt zo is.
Ik dacht even zand tussen mijn tenen te voelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
Met dit weer Jack Johnson draaien... Je zou toch meteen een punthekje opzoeken...
NEM moet echt dood. Kan niet. Helemaal dood gedraaid. Wat een onmeunige schijtplaat is het onderhand.quote:
quote:NEM moet echt dood. Kan niet. Helemaal dood gedraaid. Wat een onmeunige schijtplaat is het onderhand.
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:24 schreef on_air het volgende:
[..]
NEM moet echt dood. Kan niet. Helemaal dood gedraaid. Wat een onmeunige schijtplaat is het onderhand.
Die ken ik alleen in de uitvoering van Love Unlimited. Dana associeer ik dan weer meteen met It's gonna be a cold, cold Christmas.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Heb wel erg de neiging om Dana aan te vragen; it maybe winter outside, but in my heart its spring.
Oja. Darn it. Hoewel ik Dana ook leuk vindquote:Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die ken ik alleen in de uitvoering van Love Unlimited. Dana associeer ik dan weer meteen met It's gonna be a cold, cold Christmas.
Exactly my thougt...quote:
quote:WHOOHOO! Last christmas op de antenne! IK RUIK DE DENNENAALDEN AL!
* Brennel snapt niet waarom opeens overal '#' voor gezet moet worden.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel snapt niet waarom opeens overal '#' voor gezet moet worden.
Da's een Twitter-crossover rage.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel snapt niet waarom opeens overal '#' voor gezet moet worden.
Ik de White Winter Hymnal.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:54 schreef Sersjee het volgende:
Van de week he'k de Weeping Willows al voorbij laten komen, dus dan kan dit er ook nog wel bij.
Ah ja. Twitter.quote:
Daar was ie alquote:Op donderdag 5 november 2009 11:10 schreef on_air het volgende:
Geen 'aaaaaah' naar-beneden-val geluidseffect bij Maria?
Een gevoel voor humor is niet iedereen gegeven...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef Sirolf het volgende:
Wat een extreme reacties op die kerstplaat zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |