Gelukkig ben jij een vrouw en ik niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef starla het volgende:
Je moet maar zoenen met die gast![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niks tegen John, ook niet tegen z'n mond.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:20 schreef S.Seagal het volgende:
Moet je naar de mond van John Mayer kijken als hij zingt. Hij rijgt ze ook allemaal een voor een op mijn paal.
Dat is dan wel weer aardig van m.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:20 schreef S.Seagal het volgende:
Hij rijgt ze ook allemaal een voor een op mijn paal.
Dat vind ik juist 1 van de mindere nummers.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Snowpatrol![]()
Alleen chasin cars was chil voordat die uitkwam
Zodra 't uitgebracht werd was 't ineens een slecht nummer?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Snowpatrol![]()
Alleen chasin cars was chil voordat die uitkwam
Nee, toen werd het mainstream en was er niks meer aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:28 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Zodra 't uitgebracht werd was 't ineens een slecht nummer?
Wat is dat nou weer voor argumentquote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, toen werd het mainstream en was er niks meer aan.
Een reden waarom buffalo soldier het misschien onverklaarbaar een kut nummer vindquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor argument
Stel je voor dat je niet de enige bent die een band of artiest goed vindt...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stel je voor dat er zo'n band bestaatquote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Stel je voor dat je niet de enige bent die een band of artiest goed vindt...
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Sarcastisch opmerking herkennen blijft lastig hequote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]![]()
![]()
jij bent zeker alleen geïnteresseerd in muziek die gemaakt wordt in kleine rokerige cafe's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |