ik vertrouw hem daarin dat hij zoiets niet doet. En ik weet waar hij woont.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef On het volgende:
Je vriend licht je gewoon op volgens mij. Hij lift mee op je geld en zodra je er achter komt verlaat hij je.
17, ik had ook geen pinpas tot een half jaar geleden en ik ben nu 16.quote:
Dit dus. Was laatst nog in et nieuwsquote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef On het volgende:
Je vriend licht je gewoon op volgens mij. Hij lift mee op je geld en zodra je er achter komt verlaat hij je.
Picsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
17, ik had ook geen pinpas tot een half jaar geleden en ik ben nu 16.
ik kreeg gewoon mijn zakgeld cash en hij als ie het nodig had
Eh? Dat is juist de holy grail man.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pics![]()
.. oh laatmaar meisjes van 16 op fok kan niet veel voorstellen
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fokquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eh? Dat is juist de holy grail man.
Klopt want ze zitten allemaal bij mij onder het bureau. Woehahaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fok
ALLEMAALquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klopt want ze zitten allemaal bij mij onder het bureau. Woehaha
waarom zou een lekker meisje van 16 niet op fok zitten?/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fok
Die moeten chille op straat buiten jeweettokquote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
waarom zou een lekker meisje van 16 niet op fok zitten?/
ik heb een periode gehad dat ik op de skatebaan childe ja. Ik ben niet zoals al die dozen die in steegjes 'gepaald' worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die moeten chille op straat buiten jeweettok
Zo gaat die shit.
Gepaald worden in enge steegjes![]()
Maar kom eens met die picca dan
-Meisjes van 16 die niet minstens 50 foto's van afgelopen week van zichzelf hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ik heb een periode gehad dat ik op de skatebaan childe ja. Ik ben niet zoals al die dozen die in steegjes 'gepaald' worden.
en nee, ik heb op het moment geen goede recente foto's
nja ik moet nog steeds een beetje degelijke foto's maken. Ik heb er wel 1, maar die staat op hyves, en daar kan ik niet bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
-Meisjes van 16 die niet minstens 50 foto's van afgelopen week van zichzelf hebben
*check
Et wordt steeds overduidelijker zo![]()
Daar kan je niet bij?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
nja ik moet nog steeds een beetje degelijke foto's maken. Ik heb er wel 1, maar die staat op hyves, en daar kan ik niet bij.
........wat wordt overduidelijker?
ik zei niet dat hij zakgeld kreeg, gewoon geld als hij het nodig hadquote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Biels het volgende:
Op je 17e zakgeld krijgen en nog geen pinpas hebben:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |