Jawel, maar ik erger me er dood aan als ik mensen hoor 'ik wacht nog even, want ma en pa dit en dat' etc.quote:
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Wat een preutse hoerenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
Ken zelfs een koppel die na 1 á 2 weken al van de bil gingen en hebben nu nog steeds na 3 jaar tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zal dan ook branden in de helquote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef Biels het volgende:
Ik had wel binnen een jaar seks.
Ik geniet er ook op andere manieren van hoor? Er hoeft niet perse een pik in. En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gebruik je vagina nou eens nu je nog jong bent en er volop van kan genieten
Mja, ik ben ook nog niet eens getrouwd. Ik walg van mezelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij zal dan ook branden in de hel
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef ynuhh het volgende:
Het hoeft van mij ook die meteen in de 1ste week.Bij jou liever de 2e date al hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Play hard, go pro.
Ik vind het behoorlijk naar om je vriend een jaar te laten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geniet er ook op andere manieren van hoor? Er hoeft niet perse een pik in. En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.
Nofi, maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Tamashii het volgende:
En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naar om je vriend een jaar te laten wachten.
Nope. Daarom zal het de eerste keer zwaar kut zijn met een geweldige jongen. Maar dan heb ik er wel zelf voor gekozen en is het wel een goed moment ipv ergens in een steegje of in een enge hotelkamer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Nofi, maar dat gaat echt niet gebeuren.
Denk je dat je een perfecte taart kunt bakken als je dat nog nooit gedaan hebt?
Denk je dat perfect een liedje kunt zingen als je nog nooit geoefend hebt?
What the hell? Wat is mis met seks in bed?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope. Daarom zal het de eerste keer zwaar kut zijn met een geweldige jongen. Maar dan heb ik er wel zelf voor gekozen en is het wel een goed moment ipv ergens in een steegje of in een enge hotelkamer.
Je lichaam gaat niet stuk van seks, het slijt niet ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.
Ik kan er mee leven hoor. En geloof me dat ik weet wat ik potentieel kan missen, maar de sex is geweldig, zelfs zonderquote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naar om je vriend een jaar te laten wachten.
Alsof je niet dierbaar met je lichaam omgaat als je eerder seks hebt binnen een relatiequote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.
Er is geen seks.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven hoor. En geloof me dat ik weet wat ik potentieel kan missen, maar de sex is geweldig, zelfs zonderDus ik klaag niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |