Wat ben je ook een baas hè?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan?. Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend
.
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
Dit klinkt wel handig.. wat zijn eigenlijk verder nou echt killer features die een jailbreak mogelijk maakt?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Of bijv. een Flashlight-app die ook daadwerkelijk de setting van je brightness tijdelijk op het maximum zet, dat mogen apps in de AppStore niet.
Ik zou het vooral doen voor de extra features die Appel vergrendeld heeft, ik denk ook niet dat ik veel tegelijk aan zou laten staan. Ik moet nog even kijken om welke features het me gaat bovendien, eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.
Je kan gewoon echt veel meer, even een paar applicaties waar ik zeer over te spreken benquote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef elcastel het volgende:
En veranderd er dan opeens van alles of kan er gewoon opeens meer ? En tja, dat kan ik ook even opzoeken natuurlijk.
Sorry ik bedoel niet LockScreen maar LockInfoquote:Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef Jarno het volgende:
LockScreen vind ik wel tof, maar ik heb echt ruzie met die Lockscreen Matte UI die me aangeraden werd... Wat doet Supreme Perferences?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |