abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74616361
Via de Cydia installer kun je allerlei tools installeren die normaal gesproken niet te installeren zijn. Zoals bijv. een Scrobble client tbv Last.fm of een lock screen info ding. En als je heel stout bent kun je er ook illegale apps mee installeren.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74616434
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:43:14 #173
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74616469
Of bijv. een Flashlight-app die ook daadwerkelijk de setting van je brightness tijdelijk op het maximum zet, dat mogen apps in de AppStore niet.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 11 november 2009 @ 20:44:46 #174
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_74616522
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Jarno het volgende:
Je kunt toch altijd nog een restore doen mocht het om 1 of andere reden niet okay gaan? . Volgens mij zijn de tijden dat je een iPhone compleet kunt bricken met zoiets wel voorbij (ik heb nog een 2G gehad die je helemaal handmatig moest unlocken op de command line, DAT was pas spannend .
Wat ben je ook een baas hè?
pi_74616588
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik ga het nog even overwegen, maar het is gewoon hup erop en dat was het. Totdat je meer wilt kunnen, dan kan dat ook. En wordt dat ding nóg trager dan ?
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_74616667
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Of bijv. een Flashlight-app die ook daadwerkelijk de setting van je brightness tijdelijk op het maximum zet, dat mogen apps in de AppStore niet.
Dit klinkt wel handig.. wat zijn eigenlijk verder nou echt killer features die een jailbreak mogelijk maakt?
pi_74616697
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen zeggen dat je iPhone er trager of warmer van wordt, of dat je nog korter met je accu doet. Ligt eraan wat je er mee doet: met een jailbreak kun je ook background processen draaien (die dus altijd actief zijn). Laat je er daar 20 van lopen continue geloof ik best dat dat impact heeft. Maar wat ik zei, ik had (heb dus) altijd Scrobbl draaien en daar merk ik echt helemaal niks van qua traagheid of accuduur.
Ik zou het vooral doen voor de extra features die Appel vergrendeld heeft, ik denk ook niet dat ik veel tegelijk aan zou laten staan. Ik moet nog even kijken om welke features het me gaat bovendien, eigenlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 11 november 2009 @ 21:17:03 #178
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74617575
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef elcastel het volgende:
En veranderd er dan opeens van alles of kan er gewoon opeens meer ? En tja, dat kan ik ook even opzoeken natuurlijk.
Je kan gewoon echt veel meer, even een paar applicaties waar ik zeer over te spreken ben

- LockScreen
- SwirlyMMS2
- BiteSMS
- Supreme Preferences
- SBSettings
- Cycorder
- MxTube
- PdaNet
- Winterboard
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_74617766
LockScreen vind ik wel tof, maar ik heb echt ruzie met die Lockscreen Matte UI die me aangeraden werd... Wat doet Supreme Perferences?
  woensdag 11 november 2009 @ 21:33:31 #180
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_74618137
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef Jarno het volgende:
LockScreen vind ik wel tof, maar ik heb echt ruzie met die Lockscreen Matte UI die me aangeraden werd... Wat doet Supreme Perferences?
Sorry ik bedoel niet LockScreen maar LockInfo
En Supreme Preferences zijn je instellingen maar dan in het kwadraat

Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het wijzigen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')