Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef zarGon het volgende:
Je draait 3.1.2. Supreme Preferences eist een firmware lager dan 3.0. Daarom kun je het niet eens installeren.
[ afbeelding ]
Voor dat safari download manager moest je toch 2 dollar betalen? Hoe doe je dat? Want dat heb ik er best voor over.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Sena het volgende:
[..]
3G Unrestrictor is chill, inderdaad. AttachmentSaver, YourTube, Safari Download Manager.. En iFile,
.
Voeg maar toe in Cydia: http://apt.zargon.nl/.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Voor dat safari download manager moest je toch 2 dollar betalen? Hoe doe je dat? Want dat heb ik er best voor over.
En wat gebruiken jullie? Cydia of Rock? Die laatste werkt wat sneller, maar op cydia staat dacht ik wat meer.
En wat is de beste gratis navigatie?
En saai nerd geleuter over jailbraken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Skv het volgende:
Waarom loopt dit topic alleen maar op het stellen van domme vragen?
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef Jarno het volgende:
Waar moet het dan over gaan? Hoesjes voor de iPhone?.
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.
Ik zeg niet dat het helemaal offtopic is, het is in ieder geval stierlijk irritant.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?.
Weet je wat ik dan alleen niet snap. Jailbreaken en dergelijke mag je hier wel bespreken, maar ik mag het in het xbox 360 topic niet hebben over de laatste Ixtreme??quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe is dat precies offtopic in een iPhone topic?.
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Skv het volgende:
Onder andere. Het loopt nu alleen maar vol met panische debielen die constant lopen te zeiken over of ze hun telefoon moeten jailbreaken en of 'Apple dan niet mijn telefoon gaat blokken'. Dan, zodra de jailbreak een feit is, krijg je paginalang gezeik over hoe je een source toe moet voegen, welke apps handig zijn en gedram over gratis programma's.
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigdquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik zat me af te vragen of ik m'n iPhone eens moest gaan jailbreaken... maar ik wil natuurlijk niet door Apple geblocked worden!
Maar stel dat ik 'em jailbreak he... welke apps zijn dan handig? En hoe moet ik een source toevoegen?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
Hey, ik zat me af te vragen of ik m'n iPhone eens moest gaan jailbreaken... maar ik wil natuurlijk niet door Apple geblocked worden!
Maar stel dat ik 'em jailbreak he... welke apps zijn dan handig? En hoe moet ik een source toevoegen?
Nog serieus reageren ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigd
Heb het vandaag gedaan en alles ging goed.
Lees deze topics voor nuttige info in het Nederlands
http://www.iphoneclub.nl/(...)dummies-handleiding/
http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te twijfelen maar toen ik het bij een vriend zag was ik overtuigd
Heb het vandaag gedaan en alles ging goed.
Lees deze topics voor nuttige info in het Nederlands
http://www.iphoneclub.nl/(...)dummies-handleiding/
http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef elcastel het volgende:
Dan maak je een mooi stukje tekst waar alles in staat aan info en opper je dat voor de volgende OP. Alleen maar janken is zo ... Zo.
2 hele goede tipsquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef DCNY het volgende:
Doen we volgende keer toch 2 topics; 1 voor de iphone, en 1 voor een gejailbreakte iphone??
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Tijn het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Een jailbreak is illegaal en als je bluetooth aanzet kan Apple direct registreren dat je 'm hebt gejailbreaked. Omdat ze je telefoon dan onklaar kunnen maken (je kunt dan niet meer bellen/sms'en) moet je de procedure uitvoeren die hier vaak 'unlocken' wordt genoemd. Maar goed, als je wifi hebt draaien stuurt Apple ieder uur een nieuwe baseband naar je telefoon, waardoor je 'm steeds maximaal een uur kunt gebruiken. Dat staat ook wel bekend als 'tethering'. Dan is het dus ofwel ieder uur opnieuw unlocken, ofwel permanent bluetooth en wifi uitschakelen. Hoewel je weinig aan bluetooth hebt, is het desalniettemin zonde van de functionaliteit en zit je ook zonder wifi.
Kortom, jailbreaken is zeker geen aanrader. Bovendien zijn er veel gevallen bekend van mensen die op hun T-Mobile rekening 'overige kosten' hebben: in 10% van de gevallen worden ze geschrapt, maar in 90% van de gevallen zijn het extra kosten voor het gebruik van 3G omdat T-Mobile je jailbreak heeft ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |