Die doe ik dan juist weer met suikerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Sinarades het volgende:
Omelet kaas met een paar druppels verse citroen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me idd heel apart, ook niet echt lekker denk ik dan zelf hehe.quote:
Niet teveel, en een beetje erdoorheen husselenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel apart, ook niet echt lekker denk ik dan zelf hehe.
Je hebt wel gelijk eigenlijk, op zich niets vreemds aan. Je moet een omelet met suiker echt eens proberen hoor, heel apart!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef heaven7 het volgende:
Valt toch wel mee? Boterham met kaas uit de magnetron is niet vreemd, zout op frietjes ook niet, tompouce laag voor laag ook niet (kom he, daar zijn ze toch voor gemaakt, onmogelijk om alle lagen in 1 keer te eten)
Alleen omelet met suiker is een beetje vreemd
Ik eet pindakaas met suiker, of hagelslag, of jam. Als er maar zoet op zit. Vriendlief eet het met sambal.
ik eet ook altijd eerst de korstjes op maar zo vreemd is dat toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik eet altijd in vaste volgorde mijn boterham:
1. Hapje uit het midden van de bovenkant zeg maar.
2. Beide hoekjes naast het midden.
3. Beide overgebleven hoekjes.
4. Midden van de onderkant.
5. Het echte midden van de boterham.
Dat doe ik nog steeds. Ook die blauwe als laatstquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Mochi-chan het volgende:
Nog iets wat ik vroeger deed, was dat als ik snoepjes at met verschillende kleuren, dat ik eerst de lelijkste kleuren opat en dan de mooiste voor het laatst bewaarde... (rood bij skittles, blauw bij m&m's etc)
Liga ja, kleurtjes, JAquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Mochi-chan het volgende:
Haha, ik heb interessante dingen gelezen hier. Een leuke topic!
Vroeger at ik altijd eerst de randjes van mijn Liga op voordat ik aan de lekkere binnenkant begon, ik denk dat veel mensen dit hebben gedaan/doen. Ik eet nu echt nooit Liga's meer, maar als ik het zou doen dan zou ik het nu nog zo eten![]()
Nog iets wat ik vroeger deed, was dat als ik snoepjes at met verschillende kleuren, dat ik eerst de lelijkste kleuren opat en dan de mooiste voor het laatst bewaarde... (rood bij skittles, blauw bij m&m's etc)
Nu heb ik de gewoonte dat ik mijn avondeten heel vaak in de magnetron verwarm, omdat het niet 'warm' genoeg is voor mij... er gaat geen avondmaal voorbij zonder het minimaal 4x verwarmt te hebben![]()
Andere rare gewoontes... yoghurt op brood?
M'n vader eet ook regelmatig koude pannenkoeken van zaterdagavond op bij het ontbijt zondag.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind koude frikandellen en koude pannekoeken lekker... als ontbijt.
Idd.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nee, het vreemde is dat hij patat eet ipv friet..
Dat doe ik meestal ook. Pannenkoeken, pizza, lasagna, nasi...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vader eet ook regelmatig koude pannenkoeken van zaterdagavond op bij het ontbijt zondag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |