Hier een pantserinfanteristquote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef JustSoraya het volgende:
Ik vind 2,5 uur nog best wel ver, als je nagaat dat sommige soldaten gewoon naar huis toekunnen. Bij ons zal dat echt niet gaan lukken. Ik hoop wel dat dit nog zal gaan komen!
En tot nu toe zal ik het dan gewoon met de weekenden moeten doen, en ik merk dat dat ook nog best meevalt als je kijkt naar de uitzendingen!
Weten jullie trouwens ook wat de panser-infanterie in gaat houden, want dat gaat hij over 2 maanden doen... Wat neemt dit allemaal met zich mee? Want mijn vriend zegt zelf dat het : Allejezusmotherfocking zwaar gaat worden x'D
Goed om dit te horen van een meisje, hoe je over een militair als vriend denkt. Two thumbs up!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:43 schreef EllaN het volgende:
Toen mijn vriend in gewoon "thuis" was, zag ik hem ook alleen in het weekend. Hij zat in Doorn (Korps Mariniers) en reizen viel niet helemaal mee.
Een relatie met een militair brengt inderdaad ook heel veel leuks met zich mee hoor. Je hebt een vent die weet wat hij wilt, zich niet druk maakt om kleine dingen, zelfverzekerd is. Een sterke man om op je kunnen steunen
. Daarnaast maken ze allerlei rare dingen mee
. Je gaat je krom lachen om de dingen die zij elkaar af en toe aan doen. En ook ben je heel blij om elkaar te zien
. Tijd samen is dan wat specialer ofzo dan als je vriend 5 minuten verderop woont en heel bereikbaar is.
Je moet er wat voor overhebben, maar krijgt er ook heel veel voor terug.
Over de pantserinfanterie weet ik vrij weinig dus hopelijk kan iemand anders jou daarmee helpen.
Dat heeft niet elke militair hoor... Sommigen kunnen wel werk en prive scheidenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld boodschappenlijstjes die in afkortingen wordt gedicteerd: habu's en knawo's
en dan ziet ie een flipa en blabla..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nouja..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Antwoord op spoiler: Het zijn zeikerige, onzekere, egoistische, onafhankelijke, emotionele zeikwijven
BIJNA altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja..
Ik weet (mijn vader is beroepsmilitair) dat toen ik en mijn zus (tweeling) werd geboren zij 2 koters moest verzorgen en vaders op oefening was, ja dat is gewoon kut! Maar goed, vaders kwam gewoon weer terug zeg maar en ik ben toch wel goed terrecht gekomen dacht ik zo!
Anyhoe, ik had laatst een gesprek met een militair en we kwamen op het gesprek liefde en hij had geen vriendin om de reden dat meisjes het zo erg vinden dat ze voor langere tijd weg zijn..ja triest vind ik dat!
Hij komt altijd terug toch!
Toen ik geboren werd lag mijn vader als commando in een observatiepost in een bos in Duitsland. Hij heeft wel uitzonderlijk verlof gekregen om bij vrouw en zoon te zijn, maar moest zich binnen 24 uur weer melden bij zijn eenheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef Maitje het volgende:
Ik weet (mijn vader is beroepsmilitair) dat toen ik en mijn zus (tweeling) werd geboren zij 2 koters moest verzorgen en vaders op oefening was, ja dat is gewoon kut! Maar goed, vaders kwam gewoon weer terug zeg maar en ik ben toch wel goed terrecht gekomen dacht ik zo!
Idd je moet er voor open staan als vrouw zijnde. Maar ik kan best begrijpen dat als je aan het bevallen bent of net een kind (kinderen) op de wereld hebt gezet je graag je man erbij wilt hebben...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd lag mijn vader als commando in een observatiepost in een bos in Duitsland. Hij heeft wel uitzonderlijk verlof gekregen om bij vrouw en zoon te zijn, maar moest zich binnen 24 uur weer melden bij zijn eenheid.
Ik kan me voorstellen dat zoiets niet in het ideaalbeeld van iedere vrouw past. Mijn moeder was het wel gewend, ze kwam zelf ook uit een militair gezin, maar je moet er een bepaald type voor zijn. Je bent als vrouw niet altijd prioriteit 1 in het leven van een militair, en dat kan zwaar zijn.
ik vind dat totaal niet erg hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat heeft niet elke militair hoor... Sommigen kunnen wel werk en prive scheiden
Ik ben zelf militair en ik kan er al niet tegen hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 13:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik vind dat totaal niet erg hoorkan er wel om lachen. Als ik daar al niet tegen zou kunnen dan was mijn relatie een kort leven beschoren.
Niet iedereen komt van de marine hequote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef paintmeester het volgende:
Sorry hoor, maar hoe oud ben je Soraya? Je wilt hem niet ophalen, je wilt het er niet met hem over praten, je komt bij mij over als een egoistisch tienermeisje.
Als je bij Defensie gaat werken, gaat de organisatie cultuur gewoon deel uit maken van je leven en helemaal als de boordplaatser bent (intern zit). Ik zie dat bij mezelf ook terug. Je vriend gaat/ is aan het veranderen. En dat moet ook, want die man moet zich in de organisatie kunnen handhaven.
En zo'n initiele opleiding is vaak goed fysiek en mentaal afzien, dan werkt het ook niet als je een kwakkelend thuisfront hebt.
Als je echt zo'n aversie hebt tegen wat je vriend doet, moet je even goed bij jezelf te rade gaan. Wil je nog wel verder met die man? En misschien moet hij dat ook doen. Is er wel een toekomst met een vrouw die zo'n belangrijk deel van zijn leven negeert?
Ik realiseer me dat mijn reactie wellicht wat hard en ongenuanceerd overkomt. Hoop wel dat jullie eruit komen
Dus omdat hij die keuze maakt moet zij haar leven maar aanpassen? Niet iedere vrouw kan/wil dat, en TS lijkt 1 van die vrouwen te zijn. Jammer voor hem/haar/ze.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef paintmeester het volgende:
Als je bij Defensie gaat werken, gaat de organisatie cultuur gewoon deel uit maken van je leven en helemaal als de boordplaatser bent (intern zit). Ik zie dat bij mezelf ook terug. Je vriend gaat/ is aan het veranderen. En dat moet ook, want die man moet zich in de organisatie kunnen handhaven.
Ik denk dat er vanuit haar kan echt wel enig begrip kan zijn naar hem toe. Tuurlijk is het vervelend dat hij (tijdelijk) intern zit, maar dat gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus omdat hij die keuze maakt moet zij haar leven maar aanpassen? Niet iedere vrouw kan/wil dat, en TS lijkt 1 van die vrouwen te zijn. Jammer voor hem/haar/ze.
Nou ja, dat moet blijken. Als ze uit elkaar zijn was er blijkbaar niet voldoende begrip. Aangezien TS niet meer meedoet zullen we het wel nooit weten.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:10 schreef Maitje het volgende:
Ik denk dat er vanuit haar kan echt wel enig begrip kan zijn naar hem toe. Tuurlijk is het vervelend dat hij (tijdelijk) intern zit, maar dat gaat vanzelf weer over.
En ik denk dat je moet accepteren wat je man of vrouw voor werk doet, maakt niet uit of hij wel of niet in het leger zit (of zij).
Dom gansje, jullie hebben afgesproken dat als hij uitgezonden wordt de relatie over is. En wat is de kans dat hij uitgezonden gaat worden? Juist, om en nabij de 100%. Dus wat loop je nu te kwaken over dingen als wilskracht en liefde als jullie relatie al gedoemd is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef JustSoraya het volgende:
In ons oogpunt is dit inderdaad een relatie waar we op deze manier verder op kunnen voortbouwen. Misschien is het in jullie ogen onmogelijk, maar met wilskracht en onze liefde kunnen we ons hier heus uithalen. Het lukt ons wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |