En dat weet je nu al? Dan heb je toch wel erg hard gefaald de eerste paar maandenquote:
hoe moet ik trial downloade? kep geen pcquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
Pwned.
je kan een trail versie van Windows 7 downloaden en die installeren.
Ik mag hopen dat je data op een andere partitie stond dan Windows???
Waar internet je nu dan op?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef jatog het volgende:
[..]
hoe moet ik trial downloade? kep geen pc![]()
en data weet ik niet mag het hopen
KK baas waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah aightquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef Cacciatore het volgende:
shiiiit ik word altijd para als mijn comp kapot is k heb keer met een mattie van me een lappy gevonden in de trein he en wij daarmee ouwehoeren enzo ma die werd echt kk warm steeds dus ik maakte hem open om te kijken of de fan het deed die deed het gewoon maar was nog steeds kk warm elke dag, opeens werd dat ding zo fucking heet op de schoot dat ik me gewoon brande en kk hard weggooide uit reactie toch, haha toen was dat ding kapotmaarja was toch gevonden
Wat ben jij een baas!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef Cacciatore het volgende:
shiiiit ik word altijd para als mijn comp kapot is k heb keer met een mattie van me een lappy gevonden in de trein he en wij daarmee ouwehoeren enzo ma die werd echt kk warm steeds dus ik maakte hem open om te kijken of de fan het deed die deed het gewoon maar was nog steeds kk warm elke dag, opeens werd dat ding zo fucking heet op de schoot dat ik me gewoon brande en kk hard weggooide uit reactie toch, haha toen was dat ding kapotmaarja was toch gevonden
wssquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Met jouw intellect had je het wss dit jaar toch niet gehaald.
ja want ik laat die lappy daar liggen he, je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Wat ben jij een baas!.... NIET
..
Blijf van ander mans spullen af.
Jaloers waarop? Ik heb zelf een high-end laptop.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want ik laat die lappy daar liggen he, je bent gewoon jaloers
alsof ze mij late downloaden op school:P en waar moet ik hem opslaan om thuis op me comp te zetten?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
Dan download je 'm daar en fik je 'm daar.
Of je vraagt aan de lokale ict'ert een Windows cd te leen als dat kan.
TS heeft zelfkennisquote:Op woensdag 4 november 2009 15:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En dat weet je nu al? Dan heb je toch wel erg hard gefaald de eerste paar maanden
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:59 schreef woads het volgende:
Waarom zet je de hardeschijf niet in een andere computer?
1. en dan? dat brengt me verslag niet terug tog?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Elcadarn het volgende:
erm, nooit gehoord van verslagen, projecten etc op usb stick opslaan ?
(voor de echte arme studenten : opsaan in gratis hotmail account)
als je dat niet doet.. tja dan verdien je het wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |