Dat idee heb ik ook wel alleen bij de bruine versie is denk ik de achterkant nogal krasgevoelig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik niet. Vooralsnog ook nog niet nodig gehad. 't Apparaat kan best wel wat hebben.
Ik heb de urban brown en die achterkant is juist erg krasbestendig en vuilafstotend. Ik heb 'm inmiddels een maand of 2 en je ziet echt helemaal geen gebruiksschade ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel alleen bij de bruine versie is denk ik de achterkant nogal krasgevoelig.
Mijne is zelfs een keer gevallen tijdens het joggen en ik heb maar een heel klein blutsje aan de achterkant. Voorkant nog helemaal gaaf ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb de urban brown en die achterkant is juist erg krasbestendig en vuilafstotend. Ik heb 'm inmiddels een maand of 2 en je ziet echt helemaal geen gebruiksschade ofzo.
Je bedoelt dat je hem via de USB connector wilt aansluiten?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef Incolumis het volgende:
iemand verstand van de Hero in combinatie met een usb headset? ik krijg dat ding van mij niet werkend.
ik heb een Philips SHH1211 headset, zo'n eentje waar je zelf een koptelefoon op kunt aansluiten. als ie connected is, heb ik nog geluid via het speakertje ipv de headset
omdat het geen normale 3.5mm jack is, er zit ook een microfoon functie bij. ik zit veel bij voetbalwedstrijden en word veel gebeld. met een simpele in-ear headset hoor ik niks van de beller. daarom heb ik van die iets grotere oorschelpen zodat ik die gast kan verstaan. dat is een gewone 3.5mm jack dus die past niet in de hero. en daarbij heb ik dan geen microfoon want dat is een gewone koptelefoon. daarom heb dat ding van Philips gekocht, daar zit al een microfoon in, hoef er alleen maar mijn oorschelpen op aan te sluiten. maar goed, blijkbaar werkt dat nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem via de USB connector wilt aansluiten?
Ik heb dat eens geprobeerd met mijn oude HTC handsfree koptelefoontje maar ik kreeg alleen 'modemgeluid'.
Waarom niet gewoon voor de 3.5mm jack gaan?
Ok? Lijkt juist heel erg krasgevoelig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb de urban brown en die achterkant is juist erg krasbestendig en vuilafstotend. Ik heb 'm inmiddels een maand of 2 en je ziet echt helemaal geen gebruiksschade ofzo.
mijn must have apps:quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Sj0rs het volgende:
Jammer en ook onbegrijpelijk eerlijk gezegd...
Wat zijn eik de must have apps?
Jup, staan wat backup programma's op de Market.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef Sj0rs het volgende:
Weak
Alles ben je dus blijkbaar kwijt. Even backuppen dan maar.
backup heb je niks aan, als je dan weer apps installeert, ziet de market hem niet en kan je hem niet updaten naar een nieuwe versiequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jup, staan wat backup programma's op de Market.
Er zijn ook programma's die je apps backupt
Mybackup is een aanrader, alleen maar 30 dagen te gebruiken de gratis versie.
Linda en taskkiller kun je laten vervangen door Mechanic, gratis en werkt prima, 3 dingen in 1.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
mijn must have apps:
Advanced Taskkiller (zonder ads hij onthoud ook welke apps je nooit wil sluiten)
Soccer Live Scores (gratis abonneren op wedstrijd, smsje wanneer er gescoord is)
Linda File Manager (best makkelijk eigenlijk)
smsje is gratisquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Linda en taskkiller kun je laten vervangen door Mechanic, gratis en werkt prima, 3 dingen in 1.
een smsje bij voetbalscores? lekker duur. neem eens scoreboard, krijg je gewoon een melding als er gescoord is, geen sms. of Sportstab, ook erg goed.
kun je wel uitzetten, heb het toch op tril staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef skittelman het volgende:
[..]
smsje is gratis
het geluid van de melding van scoreboard en sportstab kan je niet wijzigen, bij live soccer scores wel
Beetje laat, maar daar is de lijst dan alsnog.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Sj0rs het volgende:
Jammer en ook onbegrijpelijk eerlijk gezegd...
Wat zijn eik de must have apps?
Er is een verschil tussen een Gmail-adres en een Google-account. Waarschijnlijk heb je dat laatste nodig, en daarvoor is volgens mij geen Gmail-adres vereist.quote:Op maandag 23 november 2009 16:15 schreef t_avenger het volgende:
ok met het risico een hele stomme vraag te stellen: in hoeverre is het mogelijk om de market op te gaan zónder gmail account? ik gebruik nu geen gmail en vind het wat zinloos om alleen daarvoor een account aan te gaan maken..
http://googlemobile.blogs(...)els-google-maps.htmlquote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef Sj0rs het volgende:
Hoe zit het met Google navigation wanneer is dat beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |