njah dat gaat dus niet werken. voor de lopende maand wordt het gemiddelde van de vorige maand gebruikt.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
Dus eigenlijk moet iedereen vooral heel veel internetten, dan gaat het gemiddelde omhoog.
provider providen(haha) deze info meestal niet. de enige reden dat ik het weet komt door mijn KPN verleden. Heb zelf in de interne systemen gezocht naar zulke cijfers maar zelfs daar kreeg ik vaak Acces Denied meldingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:15 schreef Firenzo het volgende:
@Cwaas, met je dagelijkste mail en internet [al dan niet via applicaties] zal je nooit problemen krijgen. Wat je beter niet kan doen is hele dagen non stop youtube kijnken, internet radio luisteren of dingen streamen oid.
edit: nog iets, pak gewoon de documentatie van de provider erbij.
Nee helaas. Tenminste niet voor het forum.quote:
Via de market kan je een Ebuddy-proggel downloaden en installeren. Werkt als een tiet!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddag. Kan je ook gewoon msn ofzo op dat ding downloaden?
Zal morgen eens een lijstje maken voor de OP die we kunnen aanvullenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddag. Kan je ook gewoon msn ofzo op dat ding downloaden?
Zou relaxt zijn jaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Zal morgen eens een lijstje maken voor de OP die we kunnen aanvullen
HiMSN. Werkt prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef Sj0rs het volgende:
http://www.telecomwereld.nl/n0001968.htm
Het bericht is al vrij oud, maar hoe gaat Vodafone hier nu meer om?
quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dat wordt niet openbaar gemaakt.quote:
Ik heb een keer mijn hero een maand gebruikt om te internetten omdat ik nog geen vaste aansluiting had. Ik heb die maand toch wel een MB of 900 erdoorheen gejaagd, maar geen waarschuwing of iets dergelijks ontvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Sj0rs het volgende:
En hoeveel is dat dat dan? Dat zal tegenwoordig toch vrij hoog liggen.
Ik niet. Vooralsnog ook nog niet nodig gehad. 't Apparaat kan best wel wat hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef DrowningMan het volgende:
Nu ik toch aan het vragen ben; hebben jullie eigenlijk zo'n beschermhoesje eromheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |