Dan is het goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen flikker. Maar ik wilde geen ordinaire tvp ervan maken.
dat word best moeilijk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef DrowningMan het volgende:
tvp, sta op het punt zo´n ding aan te schaffen. Mijn oude abbonement loopt alleen tot februari, dus ik moet nog tot die tijd met de HTC zonder internet proberen te spelen.
gebruik wel veel streaming radio. ik ga eens mailen of ze kunnen zien waardoor het gebruik zo hard gaat...quote:Hi. Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Je hebt nu 80% verbruikt. Overschrijdt je de FUP dan wordt je snelheid voor de rest van de maand verlaagd.
Even kijken:quote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Droplollie het volgende:
Hebben jullie je hero verzekerd? Is dat aan te raden?
En in hoeverre is zo een screen protector werkzaam?
Zoiets als dit: http://www.mobilerepublic(...)ilize/product/10372/
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfectquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef Karstman het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag maar heeft zo'n screenprotector geen invloed op het touchscreen qua gevoelligheid vorr aanraking?
Zo dat kost nogal wat voor een stukje dun plastic.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfect. Ik heb trouwens deze.
Ik ook. Zal wel gehard glas ofzo zijn. Ach nog 3 kwart jaar en dan mag ik toch een andere uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind dat het scherm zelfs zonder screenprotector bijna niet krast.
WTF ¤18,-quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfect. Ik heb trouwens deze.
probeer het eens met messenger oid. als je online blijft weet je hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef snlshr het volgende:
misschien een stomme vraag, maar als mobiel internet aanstaat, is de hero dan werkelijk ieder moment online en aan het updaten? of schakelt hij uit en opnieuw in als je 'm op toetsenblokkering zet? Kan dit zo snel nergens vinden of achterhalen
Slim, ga ik doen. Heb je dat ophalen per uur ingesteld in het gmailprogramma of in het mailprogramma? Ik heb alleen die eerste ingesteld en kan daar de ophaalinstellingen niet vinden, dus neem aan dat dat gmailprogramma constant online is (in ieder geval als 'ie niet in lock staat, dat moet ik dus nog uitproberen)quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
probeer het eens met messenger oid. als je online blijft weet je het
ik weet wel dat ik heb ingesteld dat hij mijn mail eens per uur binnenhaalt.
uuuuh bij de eerste boot alle instellingen ingevoerd, geen idee waar ik die optie kreeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef snlshr het volgende:
[..]
Slim, ga ik doen. Heb je dat ophalen per uur ingesteld in het gmailprogramma of in het mailprogramma? Ik heb alleen die eerste ingesteld en kan daar de ophaalinstellingen niet vinden, dus neem aan dat dat gmailprogramma constant online is (in ieder geval als 'ie niet in lock staat, dat moet ik dus nog uitproberen)
Ik wil ook graag equalizer instellingen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
De standaard HTC widget gewoon?
rekeningen van 500euro voorkom je door te waarschuwingen te lezen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Cwaas het volgende:
Woehoe ik heb hem ook sinds vandaag!! Prachtig! Wat een gemak in de bediening en wat een mooie dingen kan je ermee!
Heb echter 1 vraag.. Ik lees de laatste tijd nogal wat topics over mensen die opeens een rekening van 500euro hebben omdat hun internet via een andere provider ging of omdat eindeloos niet eindeloos is.
Hoe voorkom je dit? Ik heb Hi eindeloos online. Ik zal internet niet super veel gebruiken, af en toe voor mail vooral. Is het dan veilig genoeg of moet ik nog speciale instellingen veranderen/uitzetten om dat soort rekeningen te voorkomen?
valt wel mee w.m.b., ik kan met gemak 4 uur achter elkaar luisteren met een stream van 128kbpsquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
rekeningen van 500euro voorkom je door te waarschuwingen te lezen!
bij Hi:
2x een waarschuwing bij de 3de keer word je Eindeloos Online bundel gewoon stopgezet en ga je per kb betalen.
je zult dus eerst twee maanden achter elkaar meer dan 10x het gemmidelde gebruik moeten verbruiken alvorens je rekeningen krijgt van 500euro. Vanuit mijn KPN verleden weet ik dat als je over de 2gb heen gaat dat je waarschuwingen krijgt. Maar omdat het een gemiddelde is verschilt dit per maand.
push mail kost batterij en geld. Maar ben er ook achter dat dagelijks ±45min internet radio luisteren ook hard gaat.
kan wel, krijg alleen een melding van Hi dat ik aan mn limiet zit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
valt wel mee w.m.b., ik kan met gemak 4 uur achter elkaar luisteren met een stream van 128kbps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |