abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74699530
Iemand enig idee hoe ik UitzendingGemist kan zien op de Hero? Ik wilde de Keuringsdienst van Waarde kijken maar er gebeurt niks... en Dexter doet het ook niet
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 14 november 2009 @ 18:36:25 #102
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74700927
Ligt dat niet gewoon aan je dataverbinding? Als ik een hele slechte dataverbinding heb lijkt het bijvoorbeeld oo alsof mijn browser hangt.
Life is what you make it.
pi_74704250
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Schanulleke het volgende:
Ligt dat niet gewoon aan je dataverbinding? Als ik een hele slechte dataverbinding heb lijkt het bijvoorbeeld oo alsof mijn browser hangt.
Ik heb wel eens dat de dataverbinding uit 't niets helemaal weg is gevallen . Behoorlijk irritant.

Meer mensen die daar last van hebben?
pi_74716711
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Schanulleke het volgende:
YouTube werkt wel, gek genoeg.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74717836
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 17:42 schreef Pandora73 het volgende:

Iemand enig idee hoe ik UitzendingGemist kan zien op de Hero? Ik wilde de Keuringsdienst van Waarde kijken maar er gebeurt niks... en Dexter doet het ook niet
Hmm... via http://m.uitzendinggemist.nl kan ik prima kijken áls ik via 3G verbonden ben. Via wifi krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt (ivm router?).
pi_74741447
Ik zal het straks nog eens proberen via die m-site en 3G. Ik had het inderdaad via WiFi gedaan. Dank voor alle tips!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_74741490
Ook leuk kom ik bij de belcompany met vragen over hun webonly actie. Probeert die knakker me een duurder abo aan te smeren met nog een bijbetaling. Blijkbaar dus echt alleen webonly.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74741879
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie ook effe allemaal Waze gebruiken ?

Op je Hero surfen naar http://m.waze.com en dan installeren.
Werkt niet bij mij.
Als ik de app opstart dan krijg ik meteen een error. De kaart wordt niet ingeladen, en dat is vrij onhanding bij navigatie software.
pi_74741975
Zijn er nog leuke aanbiedingen? Ik ga vanmiddag toch echt maar eens bestellen.
pi_74742043
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Orbeatle het volgende:

Werkt niet bij mij.
Als ik de app opstart dan krijg ik meteen een error. De kaart wordt niet ingeladen, en dat is vrij onhanding bij navigatie software.
Da's vreemd, hier laadt ie prima.
Maar verder vind ik 't allemaal erg gebruiksonvriendelijk. Heb een stukje gefietst terwijl ik de app op 'record' had staan. Maar kon later het gefietste stukje (waar ik straatnamen aan wilde hangen) niet terugvinden. De 'update map' interface is vreselijk.
pi_74743163
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's vreemd, hier laadt ie prima.
Maar verder vind ik 't allemaal erg gebruiksonvriendelijk. Heb een stukje gefietst terwijl ik de app op 'record' had staan. Maar kon later het gefietste stukje (waar ik straatnamen aan wilde hangen) niet terugvinden. De 'update map' interface is vreselijk.
Prima. Ik flikker heel die app er weer af.
Als we straks allemaal Android 2.0 hebben zit er toch al navigatie software bij.
pi_74743332
Hmmmz, ik was blijkbaar vergeten om in dit 'nieuwe' topic te posten.
Hier dus nog steeds een enthousiaste gebruiker van de Hero, na eerder een Iphone en een WM toestel gehad te hebben. Genieten gewoon!
swarma vroeg nog hoe het fokken gaat op de foon. Ik vind dat enigszins teleurstellend, maar dat ligt meer aan Fok!. De mobiele versie van het forum is niet te bereiken via de Hero. Je komt automatisch op de gewone site. Dat is niet te omzeilen door een andere link te gebruiken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74743441
Als je een fok abonnement hebt kun je bij opties toch aanzetten of je de site op een mobiele telefoon bekijkt?
pi_74743584
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef Orbeatle het volgende:
Als je een fok abonnement hebt kun je bij opties toch aanzetten of je de site op een mobiele telefoon bekijkt?
En zelfs dan werkt het niet, begreep ik van abo-houders met een Android-toestel.
pi_74743999
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef -J-D- het volgende:

Hier dus nog steeds een enthousiaste gebruiker van de Hero, na eerder een Iphone en een WM toestel gehad te hebben. Genieten gewoon!
Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
pi_74744578
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
Fijner in gebruik in het algemeen qua menu's en snelheid en internetten.
Meer mogelijkheden om desktop naar eigen wens in te vullen.
Meer tweakmogelijkheden in het geheel.
Agenda werkt veel fijner in mijn ogen.
Niet provider-gebonden.
Android heeft meer toekomst doordat het 'open' is. Iphone kan die open markt op den duur niet bijbenen.

Dat zijn zo mijn eerste gedachten.
  maandag 16 november 2009 @ 13:04:45 #117
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_74745414
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_74745732
Ik las dat je een bankrekeningafschrift moet laten zien aan de koerier. Vind ik een beetje onzin en ik ontvang die niet eens.
pi_74747969
Had gisteravond vanuit het niets weer een crash van mijn sd kaartje. Het begint irri te worden.

Telefoon uitgeset en weer aan, vertelt ie dat het kaartje leeg is. Mijn vriend heeft er vanochtend even naar gekeken. In plaats van dat de inhouds opgave alleen verneukt was, waren alle bestandjes toast.

Ik hoop toch wel dat dit gauw verholpen wordt.
pi_74751036
HTC

Mijn lief heeft een Touch die ik waarschijnlijk krijg als hij naar een ander toestel gaat.
pi_74751760
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef Crientj het volgende:
HTC

Mijn lief heeft een Touch die ik waarschijnlijk krijg als hij naar een ander toestel gaat.
Wat heeft dat met de Hero te maken?
pi_74752095
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wat heeft dat met de Hero te maken?
Geen flikker. Maar ik wilde geen ordinaire tvp ervan maken.
pi_74753226
Hebben jullie je hero verzekerd? Is dat aan te raden?

En in hoeverre is zo een screen protector werkzaam?
Zoiets als dit: http://www.mobilerepublic(...)ilize/product/10372/
pi_74753525
Geldklopperij is dat.
pi_74755624
Dat Waze word echt te weinig gebruikt en ja kan pas na 24 een weg editen die je hebt opgenomen Voor de rest een leuk concept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')