Ik heb wel eens dat de dataverbinding uit 't niets helemaal weg is gevallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Schanulleke het volgende:
Ligt dat niet gewoon aan je dataverbinding? Als ik een hele slechte dataverbinding heb lijkt het bijvoorbeeld oo alsof mijn browser hangt.
YouTube werkt wel, gek genoeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Schanulleke het volgende:
Ligt dat niet gewoon aan je dataverbinding? Als ik een hele slechte dataverbinding heb lijkt het bijvoorbeeld oo alsof mijn browser hangt.
Hmm... via http://m.uitzendinggemist.nl kan ik prima kijken áls ik via 3G verbonden ben. Via wifi krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt (ivm router?).quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:42 schreef Pandora73 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik UitzendingGemist kan zien op de Hero? Ik wilde de Keuringsdienst van Waarde kijken maar er gebeurt niks... en Dexter doet het ook niet![]()
Werkt niet bij mij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:14 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie ook effe allemaal Waze gebruiken?
Op je Hero surfen naar http://m.waze.com en dan installeren.
Da's vreemd, hier laadt ie prima.quote:Op maandag 16 november 2009 10:51 schreef Orbeatle het volgende:
Werkt niet bij mij.
Als ik de app opstart dan krijg ik meteen een error. De kaart wordt niet ingeladen, en dat is vrij onhanding bij navigatie software.
Prima. Ik flikker heel die app er weer af.quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's vreemd, hier laadt ie prima.
Maar verder vind ik 't allemaal erg gebruiksonvriendelijk. Heb een stukje gefietst terwijl ik de app op 'record' had staan. Maar kon later het gefietste stukje (waar ik straatnamen aan wilde hangen) niet terugvinden. De 'update map' interface is vreselijk.
En zelfs dan werkt het niet, begreep ik van abo-houders met een Android-toestel.quote:Op maandag 16 november 2009 11:44 schreef Orbeatle het volgende:
Als je een fok abonnement hebt kun je bij opties toch aanzetten of je de site op een mobiele telefoon bekijkt?
Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef -J-D- het volgende:
Hier dus nog steeds een enthousiaste gebruiker van de Hero, na eerder een Iphone en een WM toestel gehad te hebben. Genieten gewoon!
Fijner in gebruik in het algemeen qua menu's en snelheid en internetten.quote:Op maandag 16 november 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
Wat heeft dat met de Hero te maken?quote:Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef Crientj het volgende:
HTC![]()
Mijn lief heeft een Touch die ik waarschijnlijk krijg als hij naar een ander toestel gaat.
Geen flikker. Maar ik wilde geen ordinaire tvp ervan maken.quote:Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de Hero te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |