Wat heeft dat met de Hero te maken?quote:Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef Crientj het volgende:
HTC![]()
Mijn lief heeft een Touch die ik waarschijnlijk krijg als hij naar een ander toestel gaat.
Geen flikker. Maar ik wilde geen ordinaire tvp ervan maken.quote:Op maandag 16 november 2009 16:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de Hero te maken?
Dan is het goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen flikker. Maar ik wilde geen ordinaire tvp ervan maken.
dat word best moeilijk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:46 schreef DrowningMan het volgende:
tvp, sta op het punt zo´n ding aan te schaffen. Mijn oude abbonement loopt alleen tot februari, dus ik moet nog tot die tijd met de HTC zonder internet proberen te spelen.
gebruik wel veel streaming radio. ik ga eens mailen of ze kunnen zien waardoor het gebruik zo hard gaat...quote:Hi. Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Je hebt nu 80% verbruikt. Overschrijdt je de FUP dan wordt je snelheid voor de rest van de maand verlaagd.
Even kijken:quote:Op maandag 16 november 2009 17:22 schreef Droplollie het volgende:
Hebben jullie je hero verzekerd? Is dat aan te raden?
En in hoeverre is zo een screen protector werkzaam?
Zoiets als dit: http://www.mobilerepublic(...)ilize/product/10372/
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfectquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:13 schreef Karstman het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag maar heeft zo'n screenprotector geen invloed op het touchscreen qua gevoelligheid vorr aanraking?
Zo dat kost nogal wat voor een stukje dun plastic.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfect. Ik heb trouwens deze.
Ik ook. Zal wel gehard glas ofzo zijn. Ach nog 3 kwart jaar en dan mag ik toch een andere uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind dat het scherm zelfs zonder screenprotector bijna niet krast.
WTF ¤18,-quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb m er hier ook op zitten en werkt nog perfect. Ik heb trouwens deze.
probeer het eens met messenger oid. als je online blijft weet je hetquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef snlshr het volgende:
misschien een stomme vraag, maar als mobiel internet aanstaat, is de hero dan werkelijk ieder moment online en aan het updaten? of schakelt hij uit en opnieuw in als je 'm op toetsenblokkering zet? Kan dit zo snel nergens vinden of achterhalen
Slim, ga ik doen. Heb je dat ophalen per uur ingesteld in het gmailprogramma of in het mailprogramma? Ik heb alleen die eerste ingesteld en kan daar de ophaalinstellingen niet vinden, dus neem aan dat dat gmailprogramma constant online is (in ieder geval als 'ie niet in lock staat, dat moet ik dus nog uitproberen)quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef skittelman het volgende:
[..]
probeer het eens met messenger oid. als je online blijft weet je het
ik weet wel dat ik heb ingesteld dat hij mijn mail eens per uur binnenhaalt.
uuuuh bij de eerste boot alle instellingen ingevoerd, geen idee waar ik die optie kreeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef snlshr het volgende:
[..]
Slim, ga ik doen. Heb je dat ophalen per uur ingesteld in het gmailprogramma of in het mailprogramma? Ik heb alleen die eerste ingesteld en kan daar de ophaalinstellingen niet vinden, dus neem aan dat dat gmailprogramma constant online is (in ieder geval als 'ie niet in lock staat, dat moet ik dus nog uitproberen)
Ik wil ook graag equalizer instellingen hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
De standaard HTC widget gewoon?
rekeningen van 500euro voorkom je door te waarschuwingen te lezen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Cwaas het volgende:
Woehoe ik heb hem ook sinds vandaag!! Prachtig! Wat een gemak in de bediening en wat een mooie dingen kan je ermee!
Heb echter 1 vraag.. Ik lees de laatste tijd nogal wat topics over mensen die opeens een rekening van 500euro hebben omdat hun internet via een andere provider ging of omdat eindeloos niet eindeloos is.
Hoe voorkom je dit? Ik heb Hi eindeloos online. Ik zal internet niet super veel gebruiken, af en toe voor mail vooral. Is het dan veilig genoeg of moet ik nog speciale instellingen veranderen/uitzetten om dat soort rekeningen te voorkomen?
valt wel mee w.m.b., ik kan met gemak 4 uur achter elkaar luisteren met een stream van 128kbpsquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
rekeningen van 500euro voorkom je door te waarschuwingen te lezen!
bij Hi:
2x een waarschuwing bij de 3de keer word je Eindeloos Online bundel gewoon stopgezet en ga je per kb betalen.
je zult dus eerst twee maanden achter elkaar meer dan 10x het gemmidelde gebruik moeten verbruiken alvorens je rekeningen krijgt van 500euro. Vanuit mijn KPN verleden weet ik dat als je over de 2gb heen gaat dat je waarschuwingen krijgt. Maar omdat het een gemiddelde is verschilt dit per maand.
push mail kost batterij en geld. Maar ben er ook achter dat dagelijks ±45min internet radio luisteren ook hard gaat.
kan wel, krijg alleen een melding van Hi dat ik aan mn limiet zit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
valt wel mee w.m.b., ik kan met gemak 4 uur achter elkaar luisteren met een stream van 128kbps
njah dat gaat dus niet werken. voor de lopende maand wordt het gemiddelde van de vorige maand gebruikt.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
Dus eigenlijk moet iedereen vooral heel veel internetten, dan gaat het gemiddelde omhoog.
provider providen(haha) deze info meestal niet. de enige reden dat ik het weet komt door mijn KPN verleden. Heb zelf in de interne systemen gezocht naar zulke cijfers maar zelfs daar kreeg ik vaak Acces Denied meldingen.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:15 schreef Firenzo het volgende:
@Cwaas, met je dagelijkste mail en internet [al dan niet via applicaties] zal je nooit problemen krijgen. Wat je beter niet kan doen is hele dagen non stop youtube kijnken, internet radio luisteren of dingen streamen oid.
edit: nog iets, pak gewoon de documentatie van de provider erbij.
Nee helaas. Tenminste niet voor het forum.quote:
Via de market kan je een Ebuddy-proggel downloaden en installeren. Werkt als een tiet!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddag. Kan je ook gewoon msn ofzo op dat ding downloaden?
Zal morgen eens een lijstje maken voor de OP die we kunnen aanvullenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
Ik heb hem ook sinds vanmiddag. Kan je ook gewoon msn ofzo op dat ding downloaden?
Zou relaxt zijn jaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Zal morgen eens een lijstje maken voor de OP die we kunnen aanvullen
HiMSN. Werkt prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef DrowningMan het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:20 schreef Sj0rs het volgende:
http://www.telecomwereld.nl/n0001968.htm
Het bericht is al vrij oud, maar hoe gaat Vodafone hier nu meer om?
quote:Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dat wordt niet openbaar gemaakt.quote:
Ik heb een keer mijn hero een maand gebruikt om te internetten omdat ik nog geen vaste aansluiting had. Ik heb die maand toch wel een MB of 900 erdoorheen gejaagd, maar geen waarschuwing of iets dergelijks ontvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Sj0rs het volgende:
En hoeveel is dat dat dan? Dat zal tegenwoordig toch vrij hoog liggen.
Ik niet. Vooralsnog ook nog niet nodig gehad. 't Apparaat kan best wel wat hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef DrowningMan het volgende:
Nu ik toch aan het vragen ben; hebben jullie eigenlijk zo'n beschermhoesje eromheen?
Dat idee heb ik ook wel alleen bij de bruine versie is denk ik de achterkant nogal krasgevoelig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik niet. Vooralsnog ook nog niet nodig gehad. 't Apparaat kan best wel wat hebben.
Ik heb de urban brown en die achterkant is juist erg krasbestendig en vuilafstotend. Ik heb 'm inmiddels een maand of 2 en je ziet echt helemaal geen gebruiksschade ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel alleen bij de bruine versie is denk ik de achterkant nogal krasgevoelig.
Mijne is zelfs een keer gevallen tijdens het joggen en ik heb maar een heel klein blutsje aan de achterkant. Voorkant nog helemaal gaaf ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb de urban brown en die achterkant is juist erg krasbestendig en vuilafstotend. Ik heb 'm inmiddels een maand of 2 en je ziet echt helemaal geen gebruiksschade ofzo.
Je bedoelt dat je hem via de USB connector wilt aansluiten?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:42 schreef Incolumis het volgende:
iemand verstand van de Hero in combinatie met een usb headset? ik krijg dat ding van mij niet werkend.
ik heb een Philips SHH1211 headset, zo'n eentje waar je zelf een koptelefoon op kunt aansluiten. als ie connected is, heb ik nog geluid via het speakertje ipv de headset
omdat het geen normale 3.5mm jack is, er zit ook een microfoon functie bij. ik zit veel bij voetbalwedstrijden en word veel gebeld. met een simpele in-ear headset hoor ik niks van de beller. daarom heb ik van die iets grotere oorschelpen zodat ik die gast kan verstaan. dat is een gewone 3.5mm jack dus die past niet in de hero. en daarbij heb ik dan geen microfoon want dat is een gewone koptelefoon. daarom heb dat ding van Philips gekocht, daar zit al een microfoon in, hoef er alleen maar mijn oorschelpen op aan te sluiten. maar goed, blijkbaar werkt dat nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem via de USB connector wilt aansluiten?
Ik heb dat eens geprobeerd met mijn oude HTC handsfree koptelefoontje maar ik kreeg alleen 'modemgeluid'.
Waarom niet gewoon voor de 3.5mm jack gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |