nu je erover begint.. ik twijfel, het is een beetje bronsachtig vind ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Coke bedoel je
Maar bedankt, da's inderdaad meer grijs dan brown.
Inderdaadquote:
Klopt.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Met zo'n telefoon moet je juist een beetje leren spelen en uitproberen, menuutjes verkennen etc. Dan haal je er het meeste uit. Mensen moeten wat mij betreft niet de meest simpele vragen in 't topic plempen, als je met 2 minuuten knopjes uitproberen het antwoord zelf kunt vinden.
Halen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef FP128 het volgende:
Oi gasten. Ik heb vd week even zitten spelen met die HTC en het is echt niet verkeerd.
Alles verloopt heel soepel en werkt net zo als de iPhone. de verkoper vertelde mij dat
itt de iPhone de batterij vd HTC erg goed is en het netwerk(Vodafone.Hi/KPN etc) ook.
Iemand die dat kan beamen want ik wil eind deze maand een nieuwe mobiel kopen en
ik neig erg naar de HTC.
Dogcatcher, ofzoiets?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef T3rr0r het volgende:
Wie weet er nog een goed programma'tje om Podcasts e.d. te downloaden?
www.google.nlquote:Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef electrocrash het volgende:
Hallo ik zit te twijfelen tussen een htc toestel weet alleen niet welke, welke zou ik moeten nemen?
Of een nokia 5800 ofzo of een iPhone.
Heeft zo een htc ook van die leuke apps zoals de iPhone.
Wat is er zo een leuk aan de htc dat de iphone niet heeft?
Lees anders even het topic door ofzo.quote:Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef electrocrash het volgende:
Heeft zo een htc ook van die leuke apps zoals de iPhone.
Wat is er zo een leuk aan de htc dat de iphone niet heeft?
Hiquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:28 schreef Sj0rs het volgende:
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Hero/THTHERObr.html
Leuke aanbieding.
10x zo langzaam als Vodafonequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal nogal meevallen.
Bij werkt het redelijk snel anders. Niets te klagen. (Het is niet zo snel als mijn thuis verbinding maar dat kan ook niet.)quote:
De mijne die ik via een webshop (maar wel met vodafone abo) had besteld was gewoon simlockvrij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero komt morgen!
(Via Vodafone aanbieding)
Hoop wel dat ie simlockvrij is, dan kan ik in ieder geval met mijn T-mobile sim alvast aan de slag... Anders moet ik wachten tot half januari voor hij werkt
Welke aanbieding?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero komt morgen!
(Via Vodafone aanbieding)
Hoop wel dat ie simlockvrij is, dan kan ik in ieder geval met mijn T-mobile sim alvast aan de slag... Anders moet ik wachten tot half januari voor hij werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |