Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt Gijsquote:Ja.. maar jij vond ook dat er veel op dezelfde en oude banen werd gereden vlgs mij in je review
Maar F3 is wel beter ja
Ik wacht gewoon op de F1 gamequote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt GijsHet blijft echter wel een jammerlijk puntje, ik heb liever een game met 20 verschillende auto's en 100 verschillende banen dan andersom
Helaas werkt dat echter niet zo in simulatiegames.
Maar het is dus niet zo.. ik rij echt meestal op nieuwe banen!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ook vermeld dat zoiets onvermijdelijk is wanneer je bestaande banen gebruikt GijsHet blijft echter wel een jammerlijk puntje, ik heb liever een game met 20 verschillende auto's en 100 verschillende banen dan andersom
Helaas werkt dat echter niet zo in simulatiegames.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo.. ik rij echt meestal op nieuwe banen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik nietMugello en Laguna Seca komen bijvoorbeeld erg vaak terug, net zoals nog een baan of 4 van welke ik de naam zo even niet uit mijn hoofd weet
Ik volg gewoon de carreermode en werk de raceklasses afquote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb in de SP nog helemaal geen Mugello (long version) gereden en maar 1 maal Laguna Seca! Wel nu aantal maal silverstone maar ook alleen maar vanaf A klasse.
Maar de SP is ook zo tyfus groot, ik weet niet wat jij precies doet werk je alleen wat je voorgeschoteld krijgt of speel je ook willekeurig van de kalender af? Dat laatste doe ik dan voornamelijk.
Oh ja de volle versie van Le Mans![]()
Nog gefeliciteerd met je vaste aanstellingquote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de carreermode en werk de raceklasses afVia de kalender af en toe maar meestal niet.
Stalker?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling
De rechtbank zegt dat het de religieuze vrijheid van individuen respecteert. Maar de gedetineerde kan niet bewijzen dat zijn kat zijn overleden moeder is. Daarom is het verzoek tot bezoekrecht afgewezen. Wel mag de gevangene met zijn kat schrijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:35 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_kat__.html?p=2,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |