Dan zijn o.a. Dirty Dancing, Mary Poppins, Tarzan, Beauty and the Beast, The Lion King, We Will Rock You, Dromen Zijn Bedrog en Mama Mia ook inspiratieloos dus?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat 'Total eclips of the heart' erin doet. Oke, die is dan ook geschreven door Jim Steinman, maar wel al in 1983.
Ik vind het altijd zo simpel om bestaande nummers in een musical te verwerken.
Zo inspiratieloos.
Verder vind ik het een vrij matige musical.
Dirty Dancing is van oorsprong geen musical maar een dansfilm. Dat er daarna weer een musical van is gewrocht vind ik inderdaad niet meer of minder dan uitbuiten van een concept dat veel geld oplevert.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zijn o.a. Dirty Dancing, Mary Poppins, Tarzan, Beauty and the Beast, The Lion King, We Will Rock You, Dromen Zijn Bedrog en Mama Mia ook inspiratieloos dus?
Dat nummer is voor zover ik weet voor de musical geschreven. In het Duits gaat het ook over iets anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat 'Total eclips of the heart' erin doet. Oke, die is dan ook geschreven door Jim Steinman, maar wel al in 1983.
Ik vind het altijd zo simpel om bestaande nummers in een musical te verwerken.
Zo inspiratieloos.
Ik vind Tanz der Vampiere samen met Elizabeth en Les Miserables tot de beste musicals van de afgelopen 20 jaar. Wat vind jij een goede musical?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef ElizabethR het volgende:
Kan niet zeggen dat je hier nu een lijstje van geweldige musicals neerzet. We Will Rock You en Mama Mia zijn zelfs bedroevend slecht en inspiratieloos. We nemen een stel bekende hits, verzinnen er een slap verhaaltje omheen en hup, Kassa.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan zijn o.a. Dirty Dancing, Mary Poppins, Tarzan, Beauty and the Beast, The Lion King, We Will Rock You, Dromen Zijn Bedrog en Mama Mia ook inspiratieloos dus?
Ik ookquote:
't Is wel helemaal mijn type musical, maar om het goed te noemen? De pacing is volgens mij nogal beroerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind Tanz der Vampiere samen met Elizabeth en Les Miserables tot de beste musicals van de afgelopen 20 jaar. Wat vind jij een goede musical?
Als jullie de 23ste gaan, wil ik wel even hoi zeggen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man wil nu ineens naar Antwerpen...
Die twee gilnichten ziet waarbij vergeleken Albert Verlinde een Butch bouwvakker is, dan zijn wij het dus niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jullie de 23ste gaan, wil ik wel even hoi zeggen hoor
Ik ga samen met een bearquote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die twee gilnichten ziet waarbij vergeleken Albert Verlinde een Butch bouwvakker is, dan zijn wij het dus niet.
Een slordige 250 Kilometer schat ik. Kaarten zijn trouwens spotgoedkoop zie ik, die in Oberhausen waren veel duurder.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga samen met een bear
Is Antwerpen trouwens te doen vanuit waar jij woont (Duitsland toch?)?
Nou ja, 55 euro vind ik nog steeds best veel, maar inderdaad maar de helft van Oberhausen. Dat was echt idioot veel. Vond ik het ook niet waard, trouwens (waarom ik dan wel twee keer ga... het zal me altijd een raadsel blijven. Op de foto met Kevin was nou ook niet zo bijzonderquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een slordige 250 Kilometer schat ik. Kaarten zijn trouwens spotgoedkoop zie ik, die in Oberhausen waren veel duurder.
Het waard, ach, parkeren is daar wel weer gratis, dat scheelt weer een euro of 20.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, 55 euro vind ik nog steeds best veel, maar inderdaad maar de helft van Oberhausen. Dat was echt idioot veel. Vond ik het ook niet waard, trouwens (waarom ik dan wel twee keer ga... het zal me altijd een raadsel blijven. Op de foto met Kevin was nou ook niet zo bijzonder).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |