HAHAHAHA IN ZOEKEN NAAR DIE MAP OM HEM TE VERWIJDEREN MAAR TOEN DACHT IK, ONEE WANT DAT IS WINDOWWS HAHAHAHAHA EINZ@!123123211quote:Op woensdag 4 november 2009 12:01 schreef J.Stalin het volgende:
Nee, jij bent de enige die daar last van heeft, jij kan zelf niet met je pc omgaan
Je hebt gewoon een System32 map, die moet je verwijderen.
En dan ben jij degene die hier een fail geintje probeert te maken...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:06 schreef J.Stalin het volgende:
JIj bent anders diegene die vraagt of anderen hier ook last van hebben
ja dat, maar ik ken die mensen wel en dat is dan ook weer zo lulligquote:Op woensdag 4 november 2009 12:07 schreef lelouch het volgende:
Iemand die me zulke berichten verstuurd krijgt direct een blokn00bs
En datquote:Op woensdag 4 november 2009 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Of
CantFazeMe "Schat je hebt een trojan/virus op je systeem die troep verzend naar anderen"
Schat: "wat?"
CantFazeMe
Dat ze jouw een virus willen aansmeren is niet lullig?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja dat, maar ik ken die mensen wel en dat is dan ook weer zo lullig
Ze hebben het zelf niet eens door....quote:Op woensdag 4 november 2009 12:23 schreef lelouch het volgende:
[..]
Dat ze jouw een virus willen aansmeren is niet lullig?
Want iedereen die es een trojan/virus op zijn PC heeft is achterlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Airlocker het volgende:
Onherkenbaar, zou dat komen omdat ik niet echt omga met achterlijk volk?
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:34 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Want iedereen die es een trojan/virus op zijn PC heeft is achterlijk.
Welke zieligheidquote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen.
Andere mensen beledigen om je eigen zieligheid en onzekerheid te verbergen.
Wat is dat nou weer voor loze conclusiequote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef Sodeju het volgende:
TS heeft paupers in z'n MSN lijst zitten.
Om met iemand de kunnen praten moet je hem ook in jou lijst hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor loze conclusie
Paupers hebben TS in hun lijst, maar dat wil niet zeggen dat TS paupers in zijn lijst heeft.
jou lijst Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Om met iemand de kunnen praten moet je hem ook in jou lijst hebben![]()
Fucking herkenbaar mattiequote:Op woensdag 4 november 2009 12:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Of
CantFazeMe "Schat je hebt een trojan/virus op je systeem die troep verzend naar anderen"
Schat: "wat?"
CantFazeMe
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:27 schreef Airlocker het volgende:
[..]
jou lijst Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahah
hehe![]()
![]()
Vreemd, ik praat toch echt regelmatig met mensen die ik niet in mijn lijst heb staan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Om met iemand de kunnen praten moet je hem ook in jou lijst hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |