abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74380165
Hoi,

Ik wist even niet precies waar ik deze topic moest plaatsen dus doe m hier.

Mijn auto heb ik verkocht via veilingsite.
nu komt die gene uit denemarken hij wil m ophalen bij mij en dan meenemen hoe zit het nou met overschrijven van de auto kan dat gewoon op het postkantoor?

Of moet dat anders?
hij betaalt wel gewoon cash iig

alvast bedankt,
pi_74380235
Volgens mij kan dat gewoon op het grotere (als dat nog bestaat) postkantoor.
En die Deen kan dan in Denemarken een nieuw nummerbord aanvragen en al dat importgeneuzel gaan regelen.
pi_74380361
Je moet de auto laten exporteren.
Jij krijgt dan gewoon je vrijwaringsbewijs en die Deen de exportpapieren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 4 november 2009 @ 12:07:32 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74380516
Misschien dat je hier nog iets kan vinden erover.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74382698
ik heb al een en ander gebelt met RDW het kan alleen bij een rdw station en dan krijg je export papieren maar omdat de DEEN ermee wil rijden zal dat een probleem worden voor hem tenzij die kentekenpapieren al gemaakt heeft en etc
ook wou ie in het weekend komen maar dan is rdw gesloten dus dat gaat niet lukken.

ik heb m hierover gemailt en denk zelf over om van de veiling af te zien met al dit gezeur erover...
ik kwam hiertoe omdat een maat van me het ook had gedaan maar die had NL inkoper en dan stonden ze volgende dag al aan de deur hiervoor.(dat werkt een stuk pretiger iig)

ik wacht even z'n reactie af en dan zie ik wel verder.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:29:45 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74383209
Moet je vrijdag zelf even naar de RDW gaan. Zou wel kut zijn als je Deen dan ineens niet op komt dagen
Maar gewoon van tevoren even afmelden in NL, de Deen dat ding meegeven en niet meer terugkijken. Of hij zijn eigen platen geregeld heeft is zijn probleem natuurlijk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74384285
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef djmynt het volgende:
ik heb al een en ander gebelt met RDW het kan alleen bij een rdw station en dan krijg je export papieren maar omdat de DEEN ermee wil rijden zal dat een probleem worden voor hem tenzij die kentekenpapieren al gemaakt heeft en etc
ook wou ie in het weekend komen maar dan is rdw gesloten dus dat gaat niet lukken.

ik heb m hierover gemailt en denk zelf over om van de veiling af te zien met al dit gezeur erover...
ik kwam hiertoe omdat een maat van me het ook had gedaan maar die had NL inkoper en dan stonden ze volgende dag al aan de deur hiervoor.(dat werkt een stuk pretiger iig)

ik wacht even z'n reactie af en dan zie ik wel verder.
Kijk eens op www.vwe.nl
Via hun kan de Deen alle papieren en exportkenteken platen regelen.
VWE werkt samen met het GWK.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')